وریا غفوری و محمود فکری فیلم درگیری آنها

وریا غفوری و محمود فکری فیلم درگیری آنها

وریا غفوری و محمود فکری فیلم درگیری آنها را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

وریا غفوری و محمود فکری فیلم درگیری

روز گذشته کلیپی مبهم از تمرینات تیم استقلال در شبه های اجتماعی منتشر شد که مدعی بودند محمود فکری با کاپیتان تیم درگیری شده است که بلافاصله توسط این دو تکذیب شد .

استقلال در حال حاضر با کادر فنی جدید در حال برگزاری اردوها و بازیهای تدارکات میباشد تا خود را برای لیگ برتر و قهرمانان آسیا آماده نماید.

وریا غفوری و محمود فکری فیلم درگیری آنها

در حالی که مطرح شده در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری با محمود فکری درگیری پیدا کرده و بازیکن آبی پوشان با سرمربی خود کتک کاری کرده است، اما این خبر پس از پیگیری از نزدیکان باشگاه تایید نشد. هنوز هیچ مقام رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است و باید دید در آینده مدیران باشگاه استقلال چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

محمود فکری در ۲۵ دی ماه به دنیا آمده، اما شناسنامه‌اش را به تاریخ ۴ / ۵ / ۵۲ گرفته‌اند. به دنیا آمده جویبار و محله وان محله این شهر است. جایی که مهد کشتی ایران است، اما محمود در آن جا سر از فوتبال در‌آورد.

پدر و مادر محمود فکری به هیچ وجه علاقه ای به این نداشتند که او فوتبالیست شود. آنها از وی می خواستند درسش را بخواند، ولی او به دور از چشم پدر و مادرش، هر روز برای فوتبال بازی کردن به بیرون می رفت و با لباس های خاکی بر می گشت. چند مرتبه هم مچش را گرفتند؛ با این حال، وی کتکی از پدر و مادر نخورد و صرفا با تذکر و دعوای آن ها مواجه شد. پس از اینکه محمود فکری فوتبالش در مدرسه بهتر به چشم آمد معلم ورزشش واسطه می شد و هر روز به خانه آن ها می رفت تا اجازه اش را از پدرش بگیرد. اینگونه بود که او در مسابقه های مدارس شرکت می کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *