ویدیوی محرمانه پنتاگون از فضا و بشقاب پرنده اشیاء متحرک در فضا

فیلم لو رفته بشقاب پرنده ها

ویدیوهای محرمانه پنتاگون از فضا و بشقاب پرنده اشیاء متحرک در فضا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پنتاگون به صورت رسمی ویدیویی از فضا را منتشر کرده که تا به حال به عنوان فوق محرمانه در آرشیو این سازمان بوده است

پنتاگون مرکز مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بوده که با ناسا همکاری دارند آنها پروژه تحقیقات و کشف سیاره مشابه زمین در کهکشان را آغاز کرده‌اند حالا گویا به دستاورد جدیدی رسیده‌اند

کشف بشقاب پرنده و اشیای متعددی که نشان دهنده این است که به جز انسان و کره زمین در سیاره های دیگری نیز سکنه وجود دارد

این ویدیو به صورت محرمانه تا به حال آرشیو شده بود که در نهایت توسط پنتاگون منتشر گردیده است

ویدیوهای محرمانه پنتاگون از فضا و بشقاب پرنده های ناشناس

آنچه که در این ویدیو قابل مشاهده است اشیا پرنده ناشناس بوده که به سرعت باور نکردنی در حال حرکت هستند و دوربین های مادون قرمز توانستند حرکت آنها را ضبط کنند درصدای این ویدیو که مربوط به نیروی نظامی آمریکای است از سرعت شدید این اشیا شگفت زده شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای که روز دوشنبه در این باره منتشر کرده آورده است: پنتاگون اجازه انتشار سه ویدئوی غیرمحرمانه نیروی دریایی را داده؛ یکی از آنها در نوامبر 2004 و دو تای دیگر در ژانویه 2015 ضبط شده اند. این ویدئوها در سالهای 2007 و 2017 به صورت غیرمجاز منتشر و دست به دست شده بودند.

ویدیوی محرمانه پنتاگون از فضا و بشقاب پرنده اشیاء متحرک در فضا

گُف در ادامه آورده است: وزارت دفاع آمریکا پس از بررسی دقیق به این نتیجه رسید که انتشار رسمی این ویدئوها هیچ سیستم یا توانایی حساسی را افشا نمی کند و تاثیر منفی بر هرگونه تحقیقات بعدی درباره تهاجم فضایی نظامی توسط پدیده های فضایی ناشناخته ندارد.

همچنین ببینید:

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *