ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم

ماجرای کامل ویروس زامبی شهر شیان چین +فیلم زامبی شدن مردم

ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ویروس های زامبی این روزها بسیاری از مردم را ترسانده است ویروس هایی که گفته میشود انسان را به زامبی یا آدمخوار و خون آشام تبدیل میکند. خبرهای عجیب و غریبی در این باره در فضای مجازی نیز منتشر شده که البته باید بگوییم که دروغی بیش نیستند و یا در پخش این خبر مبالغه شده است چرا که چنین ویروسی وجود ندارد.

ویروسی که در از آن صحبت میشود یک نوع بیماری انگلی است که از گزش موش صحرایی به انسان منتقل میشود و مسری نمیباشد

ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم

ویروس زامبی شهر شیان چیست

خبرهایی در فضای مجازی مبنی شیوع ویروس جدیدی در چین با نام ویروس زامبی منتشر شده که مردم را هراسان کرده اند.

در این خبر امده است که این ویروس باعث میشود که خون از گوش و حلق و بینی بیماران فوران کنند و آنها به زامبی تبدیل میشود نکته عجیب تر اینجاست که گفته شده چین بیماران را در محلی قرنطینه کرده تا مردم عادی را نخورند!!

اما اینها همه شایعه میباشند به گفته خبرگزاری رویترز این ویروس مسری نیست و از انسان به انسان سرایت نمیکند بلکه اولین بار از طریق یک موش صحرایی که یک چینی را گاز گرفته است منتقل شده است تعداد افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند 6 نفر میباشند.

ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم

در فضای مجازی هر دو روز در یکی از دانشگاه‌های شیان در چین، نظافتچی‌هایی که کت و شلوار سفید پوشیده شده‌اند، راهروهای خوابگاه را ضدعفونی می‌کنند. ژانگ شنگزی، یک دانشجوی 24 ساله، گفت که بوی آن به قدری تند است که باید مدتی بعد از رفتن آنها صبر کند تا دوباره در خانه را باز کند.

او به سختی می تواند اتاقش را ترک کند، چه برسد به دانشگاه، و همه کلاس هایش آنلاین هستند.

ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم

دانشگاه خانم ژانگ، مانند بقیه دانشگاه شیان، از 22 دسامبر در سراسر شهر قرنطینه شده است. این طولانی‌ترین قرنطینه در چین از زمان اولین قرنطینه در ووهان است، جایی که شیوع ویروس کرونا تقریباً دو سال پیش آغاز شد.

ویروس زامبی از شایع تا واقعیت

بسیاری در شبکه های مجازی شایعه منتشر شدن یک ویروس جدید خطرناک را در چین پخش کرده اند. آنها معتقدند کابوس سینمای هالیوود بالاخره تحقق یافته و ویروسی به جان بشر افتاده که انسان ها را زامبی می کند.

ویروس زامبی شهر شیان چیست +فیلم زامبی شدن مردم

این شایعه زمانی منتشر شد که خبرنگار آمریکایی بن هارنول اعلام کرد که یک ویروس جدید در شیان چین ظاهر شده است. بر اساس ادعای این خبرنگار از گوش، چشم و بینی بیماران مبتلا به این ویروس خون جاری شده و شهر به طور کامل قرنطینه شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *