فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس هالک ایرانی و درخواست بی شرمانه از دختر

وویس لو رفته سجاد غریبی به دختر و درخواست بی شرمانه

فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس جنجالی هالک ایرانی و درخواست بی شرمانه عکس و فیلم از دختر فایل صوتی حاوی ویس سجاد غریبی یا همان حال که ایرانی که در آن درخواست عکس و فیلم از دختر می کند با عکس جنجالی دیگر از هالک ایرانی شده است.

فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس هالک ایرانی و درخواست بی شرمانه از دختر

 

فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس جنجالی هالک ایرانی

منتشر شدن یک فایل صوتی که در آن ویسی از سجاد غریبی که از دختری به نام ملودی تقاضای عکس و فیلم نامتعارف می کند با برخورد و واکنش منفی بسیار گسترده ای در فضای مجازی و اینستاگرام رو به رو شد.

یک دختر جوان که با منتشر کردن ویس عجیب و غریبی از سجاد غریبی که از او درخواست می کند عکس و ویدیو های تمام قد برایش ارسال کند واکنش بده بازدیدکنندگان را در بر گرفت هالک ایرانی که لحظه ورود به رینگ آهنگ مداحی انتخاب میکند که با حریف قزاقستانی اش مبارزه کند چطور از دختری عکس و ویدیو تمام قد می خواهد.

همچنین ببینید : فیلم/ سجاد غریبی ناک اوت شد هالک ایرانی له شد آبرویش رفت

حالا هالک ایرانی بعد از آبروریزی های که در ورزش داشته است در اخلاق و رفتار نیز آبروی خود را بر باد داده است.در روز یکشنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۱ یک با تبلیغات زیادی که سجاد غریبی در مورد مسابقه با گرویل قزاقستانی او را شکست میدهد در اینستاگرامش از تمام تمریناتش ویدیو و فیلم می گذاشت و ادعا داشت که گوریل قزاقستانی را شکست میدهد در صورتی که در 3 نکشیده شد ناک اوت و آبروی ایران را برد و حالا هم با این کار بی شرمانه ای که انجام داد با واکنش منفی کاربران در فضای مجازی رو به رو شد.

همچنین ببینید : فیلم / خراب شدن ماشین تیبا سجاد غریبی در ترکیه آبروی ایران را برد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. صدا گداریه ، بابا یکم از خدا بترسین این بیچاره به اندازه کافی دغدغه فکری و روحی داره خودتونو بزارین جای این بدبخت ببینین چی میکشه حالا کاری نداریم هر اشتباهی کرده و آبرو خودشو مارو همه برد ولی خب اینم دیگه واقعا درست نیست خدا ازتون نمیگذره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *