پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۴ و 35 سی و چهارم نجلا ۲

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۴ سی و چهارم نجلا ۲

بازپخش تلوبیون سریال نجلا ۲ قسمت ۳۴ (سی و چهارم) فصل دوم نجلا قسمت 34 نجلا 2 جمعه 9 اردیبهشت 1401 همراه با همه قسمت های سریال نجلا فصل دوم را در این صفحه ببینید.

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۴ سی و چهارم نجلا ۲

مجموعه نجلا یکی از مجموعه‌های پر مخاطب تلویزیونی می باشد، که در روزهای نوروز سال جاری فصل دوم آن پخش شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این مجموعه موفق شد اندازه رضایتمندی بالایی را به خود اختصاص بدهد.

در این صفحه میتوانید قسمت ۳۴ سریال نجلا را میتوانید ببینید سریالی در سال‌های گذشته توانست علاقمندان بسیاری را به دست آورد که این مجموعه در ۳۶ قسمت تولید شده و قسمت های پایانی خود را طی می‌کند کارگردانی مجموعه اعلام کرده که تا پایان داستان بسیار جذاب خواهد رسید

بازپخش تلوبیون سریال نجلا ۲ قسمت ۳۴

عبد در خانه بیدار نشسته که عطا احوالش را می پرسد و عبد هم می گوید که اصلا حالم خوب نیست و عطا به عبد پیشنهاد فرار می دهد که او بسیار عصبانی می شود و در همان حال صدای در می آید، شیرین پشت در خانه می باشد عبد در را به روی شیرین باز می کند و شیرین به درون خانه می‌آید و می‌گوید که نجلا تصمیم دارد که از اینجا برود و اگر جلوی او را نگیری دیگر دست هیچ کس به او نمی‌رسد.

 

ثریا درمیان صحبت هایشان می پرد و دخالت می کند که شیرین به وی می‌گوید بهتر می باشد اجازه بدهی برادرت برای زندگی اش خودش تصمیم بگیرد و دخالت نکنی….

عدنان از پشت شیشه نجلا را نگاه می‌کند که وی چاقو را به سوی خود گرفته و بیان می‌کند اگر به داخل خانه برود خودش را با چاقو می زند.
عدنان تلاش می‌کند که نجلا را آرام کند و به او می گوید تنها می خواهم همه چیز را برای تو تعریف کنم و بروم،
ولی نجلا با او دعوا می کند و بیان می کند عباس همه چیز را به من گفته و تو همه کسم را از من گرفتی….

عدنان بیان می‌کند یا باید از اینجا بروی یا اینکه چند روز از خانه بیرون نروی تا خودم از تو مواظبت کنم و نگذارم هیچگونه اتفاقی برای تو به وجود بیاید و آن وقت می روم.

دانلود همه قسمت های سریال نجلا 2

عدنان لحظه ای که به بیرون می‌رود عبد از راه می‌رسد تا برای نجلا آب بیاورد، که به عبد یک تنه می‌زند و پا به فرار می‌شود.
همه آب ها روی زمین می ریزند و دست عبد نیز به عدنان نمی رسد.
مثل دیوانه ها به درون خانه می‌رود و نجلا را صدا می‌کند که نجلا بیرون می آید و عبد دلیل آمدن عدنان را از او می پرسد و بسیار عصبانی می‌شود و می‌گوید که او برای چه به اینجا آمده بود که نجلا در جواب به عبد می گوید او آمده تا به من بگوید مواظب خودم باشم، عبد با دست محکم بر سر خودش می کوبد و بیان می کند فکرکردم آمده تا بلایی به سرت بیاورد و وی را بازخواست می‌کند و به او می‌گوید برای چه با او نرفتی و حسابی داد و بیداد می کند.

عبد می‌گوید هیچ وقت نزار مردم بفهمند عبد دشتی که یک لشکر را حریف بود، ذلیل یک زن شد و تو کوچه تف ولعن شنید…..

عطا و شیرین با همدیگر از راه می‌رسند که شیرین به سوی نجلا می‌رود و علت بد بودن حالش را از او می پرسد، که عبد می‌گوید از داشته عدنان را بدرقه می کرده که من بد موقع رسیدم و به نجلا می‌گوید ازت نمی گذرم و می‌رود.

عطا به سراغش می‌رود و شیرین نیز کنار نجلا می‌ماند تا تنها نباشد، نجلا همه‌ی عکس های دو نفره خودشان را پاره می‌کند وهمه مدت گریه می‌کند.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی همه بازیگران سریال نجلا

نجلا پس از برداشتن چمدانش از خانه خارج می شود که عمه اش سلیم وی را صدا می کند و با دیدن عمه اش سراغ پسرش حسین را می گیرد و با یکدیگر به درون خانه می‌روند.

عباس و شیرین در حیاط شیشه های شکسته را جمع می‌کنتد و عباس آماده می‌شود که به مقر برود.
نجلا از عمه اش سراغ حسین را می‌گیرد که عمه خودش را به اون راه می زند و به سوی عباس می‌رود تا برایش تخم‌مرغ بشکند، که چشم نخورد.

شیرین و عمه سلیمه با یکدیگر صحبت می‌کنند و شیرین می گوید که نجلا می خواسته سر دعوا با عبد بدون خداحافظی از ما برود و سر آمدن عدنان به اینجا حسابی با یکدیگر بحث کرده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. نویسنده وکارگردان این سریال خسته نباشند، سریال به داستان واقعی نزدیک بود، وبیننده خود رادرجریان فیلم تصور می کند!! ازتمام سریالهایی که تاکنون دراین زمینه ساخته شده، بهتر وگرمتر وواقعی تر بود!!؟ (البته به جنبه های امنیتی وسیاسی آن، کاری ندارم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *