پخش زنده و نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال پنجشنبه 7 بهمن دربی 91

پخش زنده بازی دربی 91 پرسپولیس و استقلال پنجشنبه 17 بهمن +نتیجه

پخش زنده بازی دربی پرسپولیس و استقلال پنجشنبه 17 بهمن دربی 91 را با کیفیت بالا در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برای مشاهده پخش زنده بازی دربی 91 پرسپولیس و استقلال تهران به لینک زیر که قرار داده شده است مراجعه کنید.

پخش زنده و نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال

پخش زنده و نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال پنجشنبه 17 بهمن دربی 91

مسابقه پرسپولیس و استقلال تهران حساس ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر را رقم خواهند زد دربی که علاوه بر اهمیت و کری خوانی های هوادارانش، در جدول لیگ برتر نیز دارای اهمیت فراوانی خواهد بود و قرمزپوشان پایتخت اگر میخواهند که اختلاف خود را با دیگر تیم های تعقیب کننده حفظ کند باید بازی را ببرد و البته برای استقلال نیز بسیار مهمتر خواهد بود چرا که اگر میخواهد از کورش قهرمانی جا نماند باید حریف قدیمی خود را شکست دهد تا اختلاف امتیاز خود را با تیم های بالای جدول کم کند و حتی میتواند با برد در دربی به رده دوم هم سعود کند.

پس با این اوصاف استقلال باید تمام تلاش خود را کند تا پرسپولیس را شکست بدهد و به سه امتیاز بازی بیشتر از پرسپولیس نیاز دارد.

شبکه سوم سیما نیز این مسابقه را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد که گزارشگر آن آقای محمدرضا احمدی خواهد بود.

با وجود اینکه چندین بار گزارشگر شهرآورد تهران تغییر کرد و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر گزارشگری پیمان یوسفی مطرح شده بود . حتی امروز هم یکبار جایگزینی احمدی رد شده بود اما در نهایت گزارشگر دربی فردا محمد رضا احمدی خواهد بود.

یک منبع آگاه در شبکه سوم سیما در گفتگو با خبرنگار برنا تایید کرد احمدی فردا این مسابقه را گزارش خواهد کرد.

کمیته داوران پس از بررسی‌های زیاد و مقایسه میان داوران بین‌المللی لیگ برتر، کمیته داوران تصمیم به انتخاب مجدد بیژن حیدری برای قضاوت دربی پایتخت گرفت تا وی یک بار دیگر قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس را تجربه کند. حیدری پیش از نیز در دربی ۸۵ به عنوان داور در مستطیل سبز حاضر شد.

حیدر سلیمانی در این خصوص گفت: پس از افزایش اشتباهات داوران و فشار روی کمیته، آقایان تصمیم گرفتند به جای فرصت به جوانان، دوباره به سمت داوران باتجربه رفته تا حداقل حرف و حدیثی برای این دیدار پیش نیاید. بیژن حیدری داور خوبی است و بار‌ها خودش را اثبات کرده، اما در این بین داوران ملی با دو دهه سابقه قضاوت نادیده گرفته می‌شوند و شاید تنها انگیزه داوری آن‌ها حضور در این مسابقه است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *