پرویز فتاح بنیاد مستضعفان افشاگری ها و واکنشها به او

پرویز فتاح بنیاد مستضعفان افشاگری ها و واکنشها به او

پرویز فتاح بنیاد مستضعفان افشاگری درباره اموال برخی مسئولین را توسط ایشان و واکنشها به او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

افشاگری پرویز فتاح بنیاد مستضعفان

آقای فتاح رئیس مستضعفان روز گذشته در برنامه نگاه یک حضور پیدا کرد و افشاگری های جنجالی را در این برنامه بیان کرد که موجب واکنش ها و حواشی بسیار زیادی در کشورمان شد.

او با اشاره به برخی از مسئولین کشورمان گفت که بسیاری از اموال این سازمان را تصرف کرده و قصد تخلیه و تحویل دادن آن را ندارند.

پرویز فتاح بنیاد مستضعفان افشاگری ها و واکنشها به او

فتاح در خصوص باز پس گیری کاخ مرمر بیان کرد:​ این بنا سال ها در تملک هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد.

بازسازی های لازم انجام شد اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود نمایی می کند زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده اند، حمام و جکوزی برقرار کرده اند و …، حال سوال اینجاست زمانی که این اتفاق می افتاده چرا خبری از میراث فرهنگی نبوده و اقدامی صورت نپذیرفته است؟

تبدیل ملک رئیس جمهور اسبق به محل قرنطینه بیماران/ میفروشیم

فتاح افزود: ملکی هم در اختیار رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران بوده است که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، تخلیه شده بود و در ایام کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی, آن جا را به محل قرنطینه بیماران تبدیل کردیم و اکنون هم در اختیار آن هاست اما پس از این مرحله، آن جا را می فروشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان به بازپس گیری مدرسه حداد عادل اشاره کرد و افزود: ایشان برای احداث مدرسه فرهنگ در خیابان فرشته بنایی را اجاره نمودند و این اجاره چندین نوبت تمدید شد البته این اجاره بها با ملاحظات بوده و مشمول نرخ روز نمی شد ، در حال حاضر موعد اجاره به سر رسیده است و باید تخلیه شود یا اجاره بها به نرخ روز تنظیم گردد که البته با توجه به گرانی آن منطقه احتمالاً تمدید اجاره بانرخ روز برای ایشان به صرفه نخواهد بود.

فتاح: آقای احمدی نژاد در زمین ولنجک که متعلق به بنیاد است هستند که باید آن را به بیت المال برگردانند

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد که رئیس جمهورها پس از پایان کار خود، کجا مستقر شوند و باید چاره ای برای این منظور اندیشیده شود زیرا اکنون همین مسئله را با احمدی نژاد رئیس جمهور سابق داریم و با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و 800 متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است.

وی گفت: البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد.
فتاح افزود: از روحیه مردمی احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از 200 میلیارد تومان ارزش دارد.

ملک ضلع جنوبی کاخ نیاوران، محل استقرار مرکز پژوهش‌های مجلس
فتاح: انتظار داریم آقای زاکانی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد

کوهک در اختیار نیروی دریایی ارتش

فتاح اضافه کرد: یکی از جاهایی که حریف او نمی شویم نیروهای مسلح هستند زیرا قانوناً نمی توانیم علیه آن ها شکایت کنیم اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هم فرموده است, سرلشکر باقری فرمانده ارتش هم امضا کرده است اما نمی روند و پیگیری های ما به در بسته خورده است.

ملکی در جماران در دست سپاه ولی امر

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این مکان ها مال مردم است و باید به مستضعفان برگردد, افزود: حتی یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاه ولی امر است اما آن را به بنیاد پس نمی دهند و بنده را در این ملک راه ندادند. ارزش این ملک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و از آن استفاده هم نمی شود اما به کجا شکایت ببریم؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *