پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست + کلیپ ها و پشت پرده فیلم هایش

بیوگرافی همایون فلاحی پسربچه پادشاه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست

همایون پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست + کلیپ ها و پشت پرده

همایون پسر بچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست همراه با کلیپ ها و پشت پرده فیلم هایش که در فضای مجازی منتشر میشود جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست

پسر بچه ای که با همراهی دو دختر بچه دیگر در اینستاگرام اقدام به ساخت کلیپ های کوتاه با جملات خاص می کند چه واکنش هایی را در پی داشته است این پسر بچه توانسته فالوور های فراوانی را کسب کند شاید برای برخی از کاربران شبکه های اجتماعی اینگونه ویدیو ها به عنوان یک سرگرمی دیده شوند اما جالب است بدانید که پشت پرده این ویدیو ها گروهی با دوربین های حرفه ای و اتاق های فکری برای تولید این کلیپ های کوتاه وجود دارند که مشخص نیست چه اهدافی را دنبال می کنند.

با گسترش شبکه های اجتماعی همچنین گوشی‌های هوشمند در بین مردم پیج ها و کانال های مختلفی برای تولید محتوا راه اندازی شدند برخی ها از روش های سالم برای به دست آوردن دنبال کننده استفاده کرد اما برخی دیگر سعی کردند بیراهه رفته و روشهای نامعقولی را انتخاب کنند.

پسر بچه ای که در اینستاگرام سعی می‌کند جملاتی استفاده کنند که به هیچ عنوان در حد گروه سنی او نیست و برای کسانی که او را دنبال میکنند نمی تواند الگوی مناسبی باشد اینکه یک پسر بچه از ملکه هایش صحبت می کند بدون شک توسط گروهی که در اتاق فکر برای او دیالوگ و جمله بندی کرده‌اند صورت گرفته است که باید توسط پلیس فتا این موضوع بررسی شود.

به هر حال در سالهای گذشته اینستاگرام بستری برای شهرت و درآمد برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است که از این دا توانسته اند پیشرفت های چشمگیری داشته باشند متاسفانه قانون خاصی در کشورمان برای فعالیت در اینستاگرام وجود ندارد هر چند که پلیس فتا سعی میکند با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد جدی کند اما قانون مشخصی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در کشور ما وجود ندارد.

در پست‌های او دو دختر کم‌سن‌وسال به‌عنوان “ملکه‌های زیبای او” نیز حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود نشان از این دارد که آن‌ها صرفاً مجریان سناریوهای از پیش تعیین‌شده‌ای هستند که تیمی بزرگسال برای آن‌ها نوشته است.

قرار بازداشت برای دختران اینستاگرامی

در رابطه با پرونده مذکور با سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور گفت‌وگو کردیم؛ وی با تأکید بر اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند، گفت: برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.

همایون پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیست + کلیپ ها و پشت پرده

وی تصریح کرد: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار مجرمیت صادر شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

طی گزارشی، در تاریخ روز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۱۴٠٠انتشار نمود به بندهای این قانون بیان شده است که می‌توان آن را در ادامه مطالعه نمایید.

پس از آن موج واکنش‌ها به این سه نوجوان در شبکه‌های اجتماعی و گزارش پیرامون این امر سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی _اجتماعی پلیس فتا در مصاحبه با برنامه رادیویی استودیو هشت شبکه نمایش به این امر بیان نمود و در مورد ورود پلیس فتا افزود:
پلیس فتا دنبال این موارد رفته و پرونده اکنون در حال پیگیری می باشد.
به خاطر اینکه ما در مورد چند بچه یا اینکه نوجوان حرف میزنیم و امثال این پیج ها و اشخاصی را ما بسیار داریم.

بیشتر تلاش می نماییم با احضار پدر و مادر و توجیه آنان جلو برویم.
متاسفانه این بچه‌ها بیشتر قربانی خواسته‌های والدین شان می باشند. به این معنا که آنها نیز در این صفحه ها خود تنها هنرپیشه می باشند.
در مورد این پرونده من بیان می نمایم: افرادی دیگری پشت پرده میباشند و پرونده اکنون در حال پیگیری می باشد.
به همان صورتی که گفتم به خاطر اینکه در رابطه با گروهی از بچه ها و نوجوان ها روبرو می باشیم نگاه ما نگاه ارشادی می باشد، اما متاسفانه این ها آن هنجار ها وعرف را عبور نموده اند و محتوایی را انتشار می نمایند که قطعاً سبب نگرانی والدین و خانواده ها شده است.

واکنش ها به کلیپ های همایون فلاحی

کشور های پیشرفته ،حق همچین کارهایی را ندارن ،حالا بعضیا فکر میکنن،عده ای فکر میکنن این کار ها نشانه ی پیشرفته بودن کشوره.در صورتی که فقط بازی رسانه ای با مردم ایرانه.

……..

باید با این افراد که دنبال استفاده از روحیه پاک کودکان هست برخورد شود. کودکانمان را به بیراهه نکشیم تا به نابودی نرسند. برخورد جدی شود. با شیطان یکی نشوید

……

کسیکه فاسده تو اینستاگرام یا هر پیچ دیگه دنبال هرچی باشی همنو پیدا میکنه اینستا پیچ های آموزشی آشپزی خیاطی وهزاران آموزش آموزنده دیگه داره کا ما ازش استفاده می‌کنیم انسان خودش سالم باشه فساد دنبالش نمیاد

……..

واقعا جای تاسف داره. درک نمیکنم چرا کسی پیگیری نمیکنه و این فساد هارو از بین نمیبره. داریم به کجا کشیده میشیم

……..

منم همچین چیزی نمی‌پسندم ماهرکاری کنیم آخرش بچه هامون آینده ای مملکت اینارو میبینه ولی اصلا درست این کلیپا برابچه ها….. خودشون همه چی حالیشونه دیگه بدتر نشه ازاین که هست

…….

پیشگیری بهتر از درمانه .اگر از قبل فرهنگ سازی مناسبی کرده بودین و کودکان و والدینشون آموزش داده بودین برای رشد صحیحشون اینجوری نیاز به فیلتر کردن عالم و آدم هم نبود ،عادت دارید چسب زخم بزنید رو زخمامون نه اینکه نزارید زخمی ایجاد بشه

……..

اللهم عجل الولیک الفرج ….امام حسین (ع) فرمودند وقتی شکم انسان از حرام پر بشه اول غیرت از مرد میره بعدم عفت از زن در این زمانه که به هر قیمتی پول درمیارند بایدم مرد این قدر بی غیرت باشه

……..

فرهنگ به بی بندوباری مو پریشون کردن و رابطه های هر دفعه سکسی نیست فرهنگ یعنی انسان واقعی و مفید برای جامعه همسر ی فداکار و خلاق و مادری دلسوز و تعلیم دیده برای فرزند و آینده او وخودت تحصیل و هنر و پشتکار و دوری از بی راهه رفتن و خو شیهای بی پایه وااساس جلب توجه های بیجا و تو خالی

…….

کار دیگران به ما ربط نداره ولی مشتی تو که این کلیپ هارو میسازی تو اصلا مسلمون هم نباشی داری اصالت ایرانی رو مسخره میگیری داری با مغز بچای ایران بازی میکنی شما که میایی این چهار تا بچه رو به کلیپ های نامتعارف تشویق میکنی آقا این سه تا چهار تا بچه که عقلشون نمیرسه اینا با حرف دو تا آدم بزرگ تر اینکار هارو میکنن والا خراب کردن اسلام و اصالت ایرانی خوب نیست 😔

………

من نمی دونن موضوع این بچه ها چیه بود بد یا خوب ؟.چون اینستا ندارم وعلاقی به اون ندارم برای همین نه برای خودم نه برای خانواده ام وصل نکردم ..می خواهم از کسانی که خیلی به اعتقادات اخلاقی اهمیت می دهند وصل نکنند خدای شکر گوگل است ولی توانی برید و چیزها که می خواهد پیدا کنید من آدم بی سواد وعقب مونده نیستم ..من مدرک لیسانس طراحی لباس دارم وکارم اینه که دنبال طرحهای جدید باشم ولی هیچ وقت از اینستا استفاده نمیکنم..کسانی هم که دارن بد اینستا را می گویند یا پاک کنندیا اینکه حتماً دوست دارند که می بینند به گفته دوستان اینستا را هر چه خودت دوست داری دنبال کنی میاد پس تقصیر اول و آخر خودمونی نه اون بچه ها نه پدرو مادر آنها..فقط بهترین کار که میشه از کارانها انتقام بگیرید اینکه دنبال نکنیم وخط بزنیم.وسلام..

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این جوجه مشخصه داره چیو نشر میده، با دو دختر در کنارش
    اما بیشتر با اون لحن و ادا داره کثافت وجودی خودش و خانواده و اطرافیانش نشون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *