فیلم کامل پشت صحنه کلیپ طنز ختم جلسه سرنا امینی

فیلم کامل پشت صحنه کلیپ طنز ختم جلسه سرنا امینی

فیلم کامل پشت صحنه کلیپ طنز ختم جلسه سرنا امینی

فیلم کامل پشت صحنه کلیپ طنز ختم جلسه سرنا امینی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است دختر بلاگری که چندسالیست کلیپ هایش طرفداران زیادی را به دست آورده است سرنا امینی در اینستاگرام فالوئرهای زیادی به دست اورده است و با ساخت کلیپ های طنز علاقمندان زیادی را کسب کرده است و از راه تبلیغات درامد کلانی نسیبش شده است.

پشت صحنه کلیپ طنز ختم جلسه سرنا امینی

سرنا امینی متولد ۲۸ سال ۱۳۷۲ در مشهد بوده و در رشته عکاسی تحصیل کرده است خیلی زود موفق شد در اینستاگرام به شهرت برسد کلیپ های طنز و جالب او مخاطبان زیادی را به دست آورد .

در سال ۱۳۹۸ کلیپ سازی خود را آغاز کرد و ابتدا کارش را با دابسمش انجام میداد و بعد از به دست آوردن دنبال کننده های فراوان تصمیم گرفت که کلیپ های طنز نیز تولید کند.

وی متاهل بوده و دارای یک فرزند پسر می باشد سال گذشته بود که کلیپی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد که منتسب به رقص او بود این دختر در استوری با گریه و زاری از کاربران می خواست این ویدیو را نشر ندهد و مادر است و نمی‌خواهد آبرویش در خطر بیفتد .

سرنا امینی می‌گوید که این ویدیو جعلی بوده و با استفاده از تکنولوژی دیپ فیک ساخته شده است یکی از ویدیو هایی که توسط سرنا امینی ساخته شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد کلیپ مراسم ختم آن را منتشر کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد
فیلم گریه سرنا امینی برای فیلم رقص پخش شده
کلیپ طنز سرنا امینی جدید و خنده دار

شاید هر سری انتخاب یک فاندر موفق ایرانى براى ما یکى از سخت ترین کارها باشد اما مفتخریم تا اعلام کنیم که سرکار خانم سرنا امینی عزیز برای الگو گرفتن، یکی از انتخاب های ما خواهد بود.

خانم امینی از چهره های معروف اینستاگرام می باشد که با ساخت کلیپ های طنز مشهور شده است. سرنا در ابتدا عکس های خود را در پیج شخصی خودش که تنها ۲۴ فالوئر داشت، منتشر می کرد. مدتی گذشت تا اینکه استعداد و علاقه ای که نسبت به هنر داشت، او را به صورت اتفاقی وارد حوزه واینری کرد؛ اکنون او جزو بزرگترین کمدین های اینستاگرامی می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *