پشت پرده ازدواج دختر پهلوی لو رفت ازدواج ایمان پهلوی خجالت آور است

پشت پرده ازدواج دختر پهلوی لو رفت ازدواج ایمان پهلوی خجالت آور است

به تازگی ایمان پهلوی دختر کوچک رضا پهلوی با برد شرمن ازدواج کرده که در رسانه ها خبرساز شد.

چند روز پیش، تصویری از ازدواج ایمان پهلوی دختر کوچک پهلوی با برد شرمن در فضای رسانه‌ای منتشر شد که بازتاب گسترده و فراوانی را به همراه داشت. مراسم عروسی نور پهلوی دختر رضا پهلوی قبل‌تر جنجال بسیاری بپا کرده بود. برخی رسانه‌ها می‌گویند که ایمان پهلوی با دوست پسر خواهرش ازدواج کرده است. اما ماجرا چیست؟

پشت پرده ازدواج دختر پهلوی لو رفت ازدواج ایمان پهلوی خجالت آور است

پشت پرده ازدواج دختر پهلوی

برد شرمن تاجر و سرمایه دار امریکایی فعال در شبکه فناوری و تکنولوژی است… او در سال 1367 شمسی در نیویورک متولد شد و رشته تحصیلی‌اش مدیریت بازرگانی می‌باشد او همچنین مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه آریزونا آمریکا اخذ کرده و در حال حاضر رئیس شرکت لوچی است که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت دارد.

ایمان پهلوی و برد شرمن با هم همکلاس بوده اند که به آشنایی آنها منجر شده و در نهایت ازدواج کردند. برد شرمن درباره پدربزرگ ایمان پهلوی وقتی جستجو کرده است، بسیار متعجب شده و از سرنوشت او حسابی شگفت زده شده است.

پشت پرده ازدواج دختر پهلوی لو رفت ازدواج ایمان پهلوی خجالت آور است

حواشی

فیلم منتشر شده از آنچه مراسم عروسی مجلل نور پهلوی دختر رضا پهلوی عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و جنجال به پا کرد. نور پهلوی مدرک لیسانس خود را در رشته روانشناسی‌ در سال ۱۳۹۳ ازدانشگاه جرجتان در واشنگتن دی سی‌ بدست آورد.

ایمان پهلوی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در یک مراسم خصوصی با مردی به نام برد شرمن، نامزد کرده است. رضا پهلوی، پدر ایمان پهلوی درباره ازدواج او، چنین گفته است:

«با خوشحالی، نامزدی دخترمان ایمان با آقای بردلی شرمن را به اطلاع هم‌میهنان عزیز می‌رسانیم. از تمام پیام‌های شادباش شما سپاسگزاریم و مشتاقانه در انتظار این فصل جدید در زندگی ایمان هستیم.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امثال این حسن قاضی زاده فقط در ایران ادای ضاهرسازی مذهبی دارند. که در دولت روحانی با لابیگری وزیر بهداشت ودرمان بود. صاحب امتیاز واردات دم ودستگاه تخصصی پزشکی . که دنیای پول به جیب زده . همین که به پیرمردی گفت بمالی درست میشی
    خودش به جهنم . پسرخاله اش هم چپاندن در بنیادشهید که جزء وراجی هیچ غلطی برای ما جانبازان نکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *