پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه مشخص شد +عکس

پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه مشخص شد +عکس

تصاویر و عکس های کشف حجاب کارمندان طاقچه در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخته است که موجب شد وبسایت طاقچه فیلتر شود و از دسترس خارج شود پیش از این برخی از کارمندان دی جی کالا چنین اقدامی کرده بود و برخی از کارمندانش بدون حجاب در فضای مجازی ظاهر شده بودند.

پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه مشخص شد +عکس

پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه

خبرگزار فغارس نوشت: بعد از منتشر شدن تصاویر بدون حجاب  کارمندان زن «طاقچه» در شبکه های اجتماعی، برخی ناشران با فرستادن نامه‌هایی به مدیر این سایت، خواستار ارائه توضیحات درمورد این تصاویر شدند، اما مدیر طاقچه هیچ پاسخی نداد تا اینکه بیش از 50 ناشر و نهاد مولد کتاب به علت بی توجهی مدیر طاقچه تصمیم گرفتند که همکاری خود را با این رسانه قطع کنند و در نهایت مسئولان طاقچه توضیحاتی را ارائه کردند که بیش‌تر بوی قدرت‌نمایی میدهد.

خبرگزاری فارس معتقد است که با توجه به موجه نبودن توضیحات مدیران طاقچه برخی از ناشران و برخی از اعضاء طاقچه اقدام به لغو یا اصطلاحاً «آن‌اینستال» این اپلیکیشن کرده اند. همچنین تعداد فراوانی از کاربران فارس با امضاء پویش‌های متعدد خواهان برخورد با طاقچه شده بودند.

گفته می‌شود که برای کارکنان مکشفه طاقچه پرونده قضایی تشکیل شده است.

واکنش مجری تلویزیون به این اتفاق

فیلم منتشر شده از واکنش تند مجری تلویزیون به کشف حجاب کارمندان طاقچه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما نسبت به بیانیه پلتفرم طاقچه در پی کشف حجاب کارکنانش انتقاد شدیدی می کند.

فیلم واکنش تند مجری تلویزیون به کشف حجاب کارمندان طاقچه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

واکنش مدیران طاقچه

این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.

در پی حاشیه‌های ایجادشده، بعضی ناشران، خارج از چارچوب قراردادی که با طاقچه دارند، خواستار فسخ آن شده‌اند. طاقچه ضمن پذیرش این درخواست، فرایند فسخ را در دستور کار قرار داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام
    توضیحات طاقچه منطقی نیست.
    بی حرمتی و بی قانونی باید مجازات داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *