پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

پیام تبریک روز جهانی معلولین +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

درست مانند ما، دنیا متعلق به معلولان است و آنها نیز شایسته لذت بردن از آن مانند ما هستند به مناسبت روز جهانی معلولان، بیایید دور هم جمع شویم تا تمام تلاش خود را برای ایجاد یک زندگی عادی به افراد دارای معلولیت انجام دهیم.

روز جهانی معلولین که به عنوان روز جهانی معلولان نیز شناخته می شود، هر ساله در سوم دسامبر برگزار می شود. این مناسبت ویژه بر اعتراف به مسائلی متمرکز است که افراد دارای معلولیت در سراسر جهان با آن مواجه هستند و حقوق و رفاه آنها را ارتقا می دهد. نقل قول ها، گفته ها و تصاویر الهام بخش روز جهانی معلولان را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

عکس نوشته برای استوری و پروفایل روز جهانی معلولین

در 3 دسامبر سال جاری، در جشن سالانه افراد دارای معلولیت، موضوع سال 2021 “مبارزه برای حقوق در دوران پسا کووید” است.

امسال، چالش‌ها، موانع و فرصت‌ها را برای افرادی که با معلولیت زندگی می‌کنند، در چارچوب یک بیماری همه‌گیر جهانی جشن می‌گیریم.

از مارس 2020، همه افراد روی زمین تحت تأثیر تغییرات شدید سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در نتیجه واکنش های داخلی و بین المللی به COVID-19 قرار گرفته اند.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

امسال، روز جهانی افراد دارای معلولیت باید به رسمیت شناخته شود که افرادی که با معلولیت زندگی می کنند، از جمله جمعیت های آسیب دیده در میان همه گیری کووید هستند. در جایی که حاشیه‌نشینی، تبعیض، آسیب‌پذیری و استثمار از عوامل روزمره بسیاری از مردم است، افزایش خطر پیامدهای ضعیف با کاهش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و خدمات توانبخشی معمول، انزوای اجتماعی بارزتر، پیام‌های بهداشت عمومی نامناسب، و ساختار ناکافی تشدید شده است. خدمات بهداشت روانی و عدم آمادگی اضطراری برای افراد با نیازهای ویژه.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021

همه ما برابر هستیم و بنابراین، باید با همه برابر رفتار شود. بگذارید با افراد دارای معلولیت همتراز با بقیه مردم رفتار کنیم. روز جهانی افراد دارای معلولیت مبارک باد.

……

تبریکات گرم به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت. بیایید نسبت به افراد دارای معلولیت مسئولیت پذیرتر و آگاه تر باشیم.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

معلولیت قدرت این را ندارد که انسان را ضعیف کند. آنها شایسته احترام و محبت هستند. روز جهانی افراد دارای معلولیت مبارک باد.

……

مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت به همه ما یادآوری می کند که با هم می توانیم این جهان را به مکانی بهتر برای افراد دارای معلولیت تبدیل کنیم.

پیام تبریک روز جهانی معلولینپیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

فقط به خاطر داشتن نوعی ناتوانی آنها را کم ندانیم. تبریک گرم روز جهانی افراد دارای معلولیت به شما.

……

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت، ما باید با این واقعیت بیدار شویم که همه ما برابر هستیم و همه ما شایسته فرصت های برابر هستیم.

……

هنوز تعداد زیادی از افراد دارای معلولیت هستند که هنوز منتظر احترام و پذیرش هستند. آرزوی گرم در روز جهانی افراد دارای معلولیت.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

بیایید به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت جشن بگیریم، باید دور هم جمع شویم و برای بهبود افراد دارای معلولیت تلاش کنیم.

……

خداوند آنها را متفاوت ساخته است و ما باید این واقعیت را بپذیریم و به آنها احترام بگذاریم. آرزوی گرم در روز جهانی افراد دارای معلولیت.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

روز جهانی افراد دارای معلولیت را برای شما تبریک می گویم. بیایید برای کسانی که نمی توانند برای خودشان بایستند بایستیم.

پیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل متن تبریک روز جهانی معلولین مبارکپیام تبریک روز جهانی معلولین 2021 +عکس نوشته برای استوری و پروفایل

متن های زیبا تبریک روز جهانی معلولین

تنها چیزی که هر معلول در این دنیا آرزوی آن را دارد حق داشتن یک زندگی عادی است و این بهترین هدیه ای است که می توانیم به آنها بدهیم. روز جهانی معلولین مبارک.

با آرزوی تبریک روز جهانی معلولین برای قهرمانانی که از ناتوانی خود فراتر رفته اند تا غیرممکن را در زندگی خود به انجام برسانند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *