فیلم لحظه پیشنهاد ازدواج به امبر هرد از طرف مرد عربستانی سعودی

فیلم لحظه پیشنهاد ازدواج به امبر هرد از طرف مرد عربستانی سعودی

فیلم لحظه خواستگاری و پیشنهاد ازدواج به امبر هرد از طرف مرد عربستانی سعودی و ماجرای خواستگاری مردان عرب از امبر هرد بعد از طلاق از جانی دپ را در این صفحه ببینید.

فیلم لحظه پیشنهاد ازدواج به امبر هرد از طرف مرد عربستانی سعودی

فیلم لحظه خواستگاری و پیشنهاد ازدواج به امبر هرد

امبر هرد، هنرپیشه هالیوود، چند روز پس از از دست دادن پرونده افترا به همسر سابق جانی دپ، از یک مرد عرب پیشنهاد ازدواج دریافت کرد.

مردی از عربستان سعودی از طریق اکانت اینستاگرام بازیگر «آکوامن» از او خواستگاری کرد. او یک یادداشت صوتی برای  امبر هرد در سایت اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو فرستاد و به او پیشنهاد ازدواج داد .

یادداشت صوتی گفت: “کهربا از آنجایی که همه درها به روی شما بسته می شوند، شما جز من کسی را ندارید که از شما مراقبت کند.” “من متوجه شده ام که برخی از مردم از شما متنفرند و قلدری می کنند، بنابراین تصمیم گرفتم با شما ازدواج کنم.”

«خداوند به هر دوی ما برکت دهد. شما یک نعمت هستید اما مردم قدر آن را نمی دانند. من از آن پیرمرد بهترم.»

لازم به ذکر است که این پیشنهاد در عرض چند ساعت بیش از یک میلیون بار مشاهده شده است.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل کوکائین کشیدن امبر هرد در دادگاه جلوی قاضی

لازم به ذکر است که هیئت منصفه ایالات متحده در اوایل این هفته، نبرد افترا به نفع دپ را صادر کرد. هیئت منصفه 15 میلیون دلار غرامت از امبر هرد در پایان دادگاه شش هفته ای به دپ اعطا کرد، در حالی که هیئت داوری 2 میلیون دلار برای هرد غرامت اعلام کرد.

دپ، ستاره 58 ساله «دزدان دریایی کارائیب»، از امبر هرد برای دریافت 50 میلیون دلار شکایت کرده بود و زمانی که خود را «یک شخصیت عمومی که نماینده آزار و اذیت خانگی» نامیده بود در یک مطلب روزنامه‌ای، او را بدنام کرده بود. امبر هرد، 36 ساله، 100 میلیون دلار شکایت کرده بود و گفته بود که دپ زمانی که وکیلش اتهامات او را “فریب” خواند، او را لکه دار کرد.

جانی دپ و امبر هرد در سال 2011 هنگام فیلمبرداری «خاطرات رام» با هم آشنا شدند و در فوریه 2015 با هم ازدواج کردند. طلاق آنها حدود دو سال بعد نهایی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *