پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم)

گریه حدیثه تهرانی برای پینگیل سگ بازیگر (فیلم)

پینگیل سگ بازیگر حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم) جزییات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

پینگیل سگ بازیگر حدیثه تهرانی

چند روز پیش حدیثه تهرانی اطلاعیه ای را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت که سگ خانگی اش به نام پینگیل گم یا ربوده شده است و از مردم خواست که آن را پیدا کرده و مژدگانی دریافت کنند.

پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم)

او با بغض و گریه و زاری از مردم خواست که سگش را پیدا کنند چرا که زندگی اش به هم ریخته است و از نظر روحی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

در نهایت بعد از گذشت چند روز دوباره ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت که سگش پیدا شده است و از همه کسانی که برای پیدا کردنش تلاش کرده اند سپاسگذار است .

فیلم گریه حدیثه تهرانی برای سگش

این همه نگرانی خانم بازیگر برای یک سگ ججال زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است و جالب است بدانید که نام سگ حدیثه تهرانی در گوگل به ترند تبدیل شده است.

حدیثه تهرانی متولد 5 آذر 1363 میباشد و از بازیگران مطرح کشورمان است

همچنین ببینید: حدیثه تهرانی مچ شوهرش را گرفت +فیلم

فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی و کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد ، متولد محله نارمک و از کلاس های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید و حالا همسرش هم یک هنرمند موسیقی است.

خانم حدیثه با اینکه از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود اما خانواده صرفا زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که بتواند لیسانس بگیرد.

پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم)پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم)پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم) پینگیل سگ خانگی حدیثه تهرانی گریه و زاری (فیلم)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *