چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز + فیلم آموزش سه ستاره کردن

چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز + فیلم آموزش سه ستاره کردن

تاریخ انتشار 21 آبان 1400 – Study time 3 minutes

چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز + آموزش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز + فیلم آموزش سه ستاره کردن

چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز

کلش آف کلنز یکی از بازی های پرطرفدار در بین جوانان و نوجوانان بوده که در چند سال اخیر توانسته جایگاه مهمی را به دست آورد و علاقه مندان به این بازی روز به روز بیشتر جذب این بازی می شوند.چالش مقدماتی ماه نوامبر کلش اف کلنز

این بازی در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی منتشر شد و تا به حال میلیون ها نفر آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند.

کلش آف کلنز یک بازی آنلاین چند نفره بوده که در سایت استراتژی می باشد در این بازی افراد مسئول سرزمین هایی شبیه دهکده‌ای کوچک بوده که باید از آن مراقبت کنند تا افراد دیگر به آنها حمله نکنند افراد بنیاد با حمله به دهکده های دیگر بتوانند سلاح و غنیمت های جنگی به دست آورند تا بتوانند دهکده خود را آبادتر و گسترش بدهند.

یکی از ارکان مهمی که در این بازی با آن سر و کار دارید ساختمانهای بازی می باشد که باید با ساخت و ساز ساختمان ها حالت دفاعی به دست آورید.

این ساختمان‌ها در ابتدا حالت بسیار ساده دارند مثل توپ و برج کماندار، ولی رفته رفته بسیار قدرتمند و مهلک می‌شوند مثل برج جهنمی و توپخانهٔ عقاب که صدمات شدیدی به دشمن وارد می‌کنند. تالار شهر که اصلی‌ترین ساختمان در تمام بازی است و نابودی آن باعث شکست روستا می‌شود از لول دوازده به بعد دارای سلاح می‌شود و می‌تواند به صورت مستقیم با دشمن درگیر شود. سازه‌های منبع نیز نقش مهمی دارند. آنها با تولید اکسیر بنفش و طلا و اکسیر سیاه و ذخیره کردن آنها، باعث ارتقای کل روستا می‌شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *