فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز

ژاله صامتی در برنامه طنازحضور پیدا کرد و به درخواست مجری برنامه اقدام به خوانندگی نمود که صدایش انصافا خوب بود او بعد از خوانندگی گفت بعد از این برنامه دوستان به کنسرت من بیایند تا برایشان خوانندگی کنم!

صدای خاص ژاله صامتی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و نشان داد که در زمینه خوانندگی اگر شراط مهیا بود یکی از بهترین ها میشدفیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز

ژاله صامتی پیش از این در برنامه استعداد یابی عصر جدید به عنوان  داور حضور داشت و حالا با برنامه طناز به درخواست مجری آواز خواند.

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز

خانم صامتی از بازیگران پرطرفدار کشورمان محسوب میشود که تا به حال فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده است و  از چهرهای پر کار سینما نیز به شما می اید او با سریال زیرخاکی موفق شد به شدت محبوب مردم شود.

برنامه طناز یک برنامه اینترنتی بوده که توسط کمال تبریزی کارگردان سرشناس اجرا میشود و هر هفته میزبان یک چهره ها خبرساز از سینما میباشد.

پیش از این او از شهره لرستانی دعوت کرده بود.

ژاله صامتی

علت غیب طولانی در بازیگری

او درباره غیبت طولانی مدت خود در تلویزیون می‌گوید: برای بازیگر تفاوت خاصی ندارد اما تلویزیون شرایط سخت تری را دارد مثلاً کم پیش می‌آید کـه یک فیلمنامه تکمیل داشته باشد و محدودیت هاي زیاد و خاص خودش را دارد کـه بازیگران ترجیح میدهند در تلویزیون حضور چندانی نداشته باشند.ی ژاله صامتی

ژاله صامتی میگوید: تقریباً تا بـه امروز در تمام ژانر ها فعالیت داشته ام ژانر هایي کـه خیلی ها جرات بازی در آنرا ندارند، اما همیشه سعی کرده ام در ژانری بازی کنم کـه مخاطب پسند باشد و کمدی ژانری اسـت کـه حال خودم را نیز خوب می‌کند.

او میگوید: مـن خیلی دوست دارم در جمع مردم باشم. زیاد بـه پیاده‌روی می روم و خیلی وقت‌ها ماشینم را پارك می‌كنم و از تاكسی، مترو و اتوبوس استفاده می‌كنم. جالب اسـت هنوز هم برخورد مردم با بازیگران طوری اسـت كه انگار مـا مثل انها زندگی نمی ‌كنیم.

عکس ژاله صامتی

ماجرای فزندان ژاله صامتی

ژاله صامتی میگوید یاس ساعت نه و نیم شب به دنیا آمد و خوب به یاد دارم همه خانم‌های آن بخش چون همان روز زایمان کرده بودند خواب که چه عرض کنم بیهوش بودند. ولی من که 48 ساعت نخوابیده بودم پس از رفتن مادر و همسرم مرتب یاس را از پتویی که در آن پیچیده شده بود در می‌آوردم و نگاهش می‌کردم و هر نیم ساعت یک بار او را در آغوش می‌گرفتم و دوباره روی تختش می‌گذاشتم. یاس هم مثل من آن شب بیدار بود و این موضوع کمی نگرانم کرد تا اینکه بالاخره زنگ زدم به بخش پرستاری و گفتم خانم پرستار نمی‌دانم چرا دختر من نمی‌خوابد در حالی که همه بچه‌ها خواب هستند. پرستار هم گفت «خب مادرها هم همه خواب هستند شما چرا نمی‌خوابید؟» من هم جواب دادم «آخه من خیلی خوشحالم خوابم نمی‌بره» و پرستار جواب داد« حتما بچه ات هم خیلی خوشحاله نگران نباش.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *