کار زشت ساکت الهامی در رختکن واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کار زشت ساکت الهامی در رختکن با صالح حردانی واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کار زشت ساکت الهامی در رختکن واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات کار عجیب سرمربی تیم نساجی را در این صفحه ببینید.

کار زشت ساکت الهامی در رختکن واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کار زشت ساکت الهامی در رختکن واقعیت دارد؟

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی دقایقی پیش از این تیم اخراج شد گفته می شود بعد از بازی تیم نساجی با مس این مربی در رختکن ادرار کرده و به همین دلیل باشگاه او را اخراج کرده است.

در فضای مجازی نوشته شده که بعد از اینکه صالح حردانی بازیکن تیم نساجی بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشته است مربی این تیم ساکت الهامی در رختکن در واکنش به بازی بد این بازیکن ادرار کرده است.

باشگاه نساجی مازندران در اطلاعیه که صارد کرده است گفته که اقدام این مربی در تاریخ باشگاه بی سابقه بوده و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که با او قطع همکاری کنیم.

در این اطلاعیه آمده است که جزئیات بیشتری را نمیتوانیم منتشر کنیم و تا همین حد بسنده خواهیم کرد.

آقای ساکت الهامی متولد ۱۳۵۰ در اردبیل بوده و از بازیکنان سابق و مربی کنونی فوتبال میباشد او را به عنوان یکی از پر افتخار ترین سرمربی های جام حذفی می شناسند و تا به حال دو بار قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد او در سال ۱۴۰۱ موفق شد تیم نساجی را قهرمان جام حذفی کند.الهامی در سال دوم حضورش در نساجی مازندران با جذب بازیکنانی همچون مسعود شجاعی  و علیرضا حقیقی  تیمی قدرتمند را روانه رقابت ها کرد و رکورد ١١ هفته متوالی نباختن را ثبت کرد[۱۶] او توانست با نساجی مازندران قهرمان جام حذفی شود . نساجی با هدایت ساکت الهامی در این رقابت ها در ۵ بازی تنها یک گل دریافت کرد بدون انجام یک بازی خانگی جام را به مازندران آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *