کتاب پیشگویی سیلویا براون سال 2008 درباره کرونا +بیوگرافی سیلویا براون

دانلود کتاب پیشگویی سیلویا براون سال 2008 درباره کرونا

دانلود کتاب پیشگویی سیلویا براون در سال 2008 درباره کرونا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کتاب پیشگویی سیلویا براون

سیلویا براون نویسنده معروف آمریکایی در کتاب پیشگویی خود که در سال 2008 منتشر کرده بود نوشته ویروس مرگباری در سال 2020 وارد جهان خواهد شد و بسیاری از مردم را به کام مرگ خواهد کشاند.

کتاب پیشگویی سیلویا براون در سال 2008 درباره کرونا

در این کتاب اشاره شده که در سال 2020 این اتفاق رخ خواهد داد و ویروسی که شیوع پیدا میکند همانند بیماری ذات الریه خواهد بود که دستگاه تنفسی انسان ها را مورد حمله و عفونت قرار خواهد داد.

از نکات جالب دیگر این کتاب اشاره شده که ماسک و دستکش های لاستیکی در جهان کمیاب خواهد بود  چرا که نیاز مردم به آنها افزایش پیدا میکند.

از نکات عجیب دیگر این کتاب اشاره آن به نکات بهداشتی است که پزشکان جهان برروی آن تاکید دارند! و نوشته که برای مقابله با این بیماری باید مدام حمام رفت و دست و صورت را شست و بهداشت فردی را تا حد زیادی رعایت کرد.

چیزی که باعث شد عده ی زیادی اعتقاد خود را به پیشگویی ها و چشم برزخی او از دست بدهند ؛ موارد متعدد اطلاعات نادرستی بود که سیلویا براون به خانواده هایی داد که به دنبال فرزندان گمشده ی خود می گشتند .

هرچند باز هم بودند کسانی که با پرداخت هزینه ی ۷۵۰ دلار برای یک تماس نیم ساعته ، خواهان راهنمایی های او به شکل های مختلف بودند .

آنچه در کتاب ” پیشگویی ” می خوانید

۱-مقدمه

۲-فصل یک : ارتباط ابدی ما با پیغام های ماورائی و پیغام آوران

۳-فصل دوم : پیغام آور ماورایی ، چیست ؟

۴-فصل سوم :پیغام های ماورایی از کجا می آیند ؟

بخش اول : زمین

۵-فصل چهارم:بوم شناسی

۶-فصل پنجم:آب و هوا و شرایط محیطی

۷-فصل ششم:سفر در فضا، برای ما و برای آنها

بخش دوم:دیدگاه جامعه

۸-فصل هفتم:سیاست و اقتصاد

۹-فصل هشتم:مذهب

۱۰-فصل نهم:نظام آموزشی

۱۱-فصل دهم:تکنولوژی

سرنوشت سیلویا براون

سیلویا براون مرگ خود را در سن ۸۸ سالگی پیش بینی کرده بود ، اما این بانوی عجیب در سال ۲۰۱۳ در سن ۷۷ سالگی درگذشت .

نام این کتاب پایان روزها میباشد که در حال حاضر ترجمه فارسی آن به صورت پی دی اف وجود ندارد.

اما جالب است بدانید که کتابی دیگر به نام چشمان تاریکی اثر دین کونتز وجود دارد که سالها پیش آینده را پیشگویی کرده است و درباره ویروس کرونا در سال 2020 خبر داده که خواندن آن بسیار جالب است.

دانلود کتاب چشمان تاریکی حجم 3 مگابایت

کتاب پیشگویی سیلویا براون سال 2008 درباره کرونا +بیوگرافی سیلویا براون

همانطور که اشاره شد ، در قسمتی از متن کتاب ، که حدود چهل سال قبل به چاپ رسیده ، از ویروسی به نام ” ووهان _۴۰۰″ نام برده می شود که بعد از اتفاق خبر و شیوع ویروس کرونا در ووهان چین و بعد از آن ، در کشورهای مختلف دنیا ، این کتاب دوباره مورد توجه قرارگرفت . ولی در حقیقت ، موضوع این پیشگویی تا چه حد صحت دارد ؟

سیلویا براون کیست؟

سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne؛ ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.

کانال پاسخ به شبهات درباره‌ی ماجرای کتاب پیشگویی سیلویا براون در ۲۰۱۸ از کرونا در ۲۰۱۰ که این روزها مورد توجه قرار گرفته و فروش بالایی پیدا کرده است، نوشت:

آن چه این روزها به عنوان پیشگویی سیلویا براون دست به دست می‌شود عبارت زیر است:

“حول و حوش سال ۲۰۲۰ یک بیماری شبه ذات الریه شدید در سراسر دنیا منتشر خواهد شد که به ریه و لوله های برونش حمله کرده و در برابر همه روش های درمانی شناخته شده مقاومت نشان می‌دهد. این بیماری به همان سرعتی که از راه رسیده به خودی خود و ناگهان ناپدید می شود و ده سال پس از آن دوباره برمی گردد و به طور کامل ناپدید می شود.” (کتاب پیشگویی ترجمه زارعی ص ۲۷۵)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. لطفا فایل پی دی اف کتابو برای دانلود بذارید تو سایت… ممنون

  2. وقتی عکس رو از پیج توییتر کسی برمیداری لطفا ذکر کنید
    @hamid49229673

  3. سلام تیتر این صفحه مربوط به کتاب پیشگویی نوشته سیلویا بروان است اما لینک دانلود که گذاشتین کتاب چشمان سیاه هستش لطفا این مورد رو تصحیح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *