کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + دانلود فایل pdf کتاب چهره جنایت

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + سازمان عدالت چه کسانی هستند؟

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + دانلود فایل pdf سازمان عدالت به همراه جزئیات آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + دانلود فایل pdf کتاب چهره جنایت

چندین نفر از گروه های ضد انقلابی که خود از حمایت کننده های اصلی تروریست های سازمان مجاهدین خلق میباشد کتبابی را منتشر کرده که لیستی از افرادی که حقوق بشر را نقض کرده اند را در آن ذکر کرده اند!!!

کتاب چهره جنایت

همچنین ببینید:

سازمان عدالت چه کسانی هستند؟

شادی صدر و شادی امین که یکی از افراد ضدانقلاب بوده و حمایت های زیادی را از جنایات گروه مجاهدین خلق داشته اند حالا خود را مدعی حقوق بشر در ایران میدانند و به نظر خود لیستی از ناقضان حقوق بشر در ایران منتشر کرده اند که دی هیچ کجای دنیا نه تنها به رسمیت شناخته نمیشوند بلکه آنها را به عنوان عاملان حامی تروریست میشناسند.

شادی صدر که خود را از افراد عضو سازمان عدالت میداند حالا کتابی را منتشر کرده اند به نام کتاب چهره جنایت که به عقیده آنها ناقضان حقوق بشر هستند!.

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + دانلود فایل pdf کتاب چهره جنایت

کتاب چهره جنایت

شادی صدر که زمانی در ایران بود به خاطر فعالیت های غیرقانونی و تحریک زنان برای تشویق افکار عمومی در سال 1385 بازداشت شد و سپس از ایران به آمریکا رفت یکی از افرادی بوده که به همراه شادی امین فعالیت های خود را برای سازمان مجاهدین خلق انجام میدادند و در اغتشاشات سال 88 نیز تلاش میکردند که مردم را علیه نظام به خیابان ها کشانده و به آنها اموزش حمله به اماکن عمومی را میدادند.

کتاب چهره جنایت

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟ + دانلود فایل pdf کتاب چهره جنایت

او بارها با مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق بارها دیدار داشته است و به صورت علنی از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن گفته اند.

همچنین ببینید:

کتاب چهره جنایت درباره چیست؟

مریم رجوی که یکی از عاملان بمبگذاری در ایران در دهه شصت بوده است حالا حامی او به عنوان حامی حقوق بشر قد علم کرده است و لیستی از مسئولان کشورمان را به عنوان ناقضان حقوق بشر ذکر کرده اند!

شادی صدر و شادی امین سازمان عدالت

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. حسین مروتی

    این چرت و پرت هایی که نوشتید
    خجالت نمبکشید
    بی حیا های ظالم

  2. محمد ولی پور

    shaboneh خیلی عوضی هستید

  3. چون خیلی عصبی شدم حال ادیت دوباره ندارم …؟؟؟؟

  4. شادی صدر خائن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *