فیلم کتک خوردن یکتا ناصر از منوچهر هادی که لو رفت

فیلم کتک خوردن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی لو رفت

کلیپی از کتک زدن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی توسط برخی از کاربران توسط برخی از رسانه ها منتشر شده که مدعی هستند از این دو چهره لو رفته است و باعث طلاق آنها شده است.

در حالی که این ویدیو مربوط به فیلم سینمایی هشت صبح بوده که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده است و با یکتا ناصر در این فیلم همبازی بودند.

در روزهای گذشته یکتا ناصر و منوچهر هادی حسابی خبرساز شده اند و بر سر نگهداری فرزندشان به مشکل خورده اند که در نهایت موچهر هادی کوتاه امد و فرزندشان سوفیا را به مادرش داد.

روز اول فروردین سال جاری یکتا ناصر در حالی که گریه میکرد مدعی شد منوچهر هادی فرزندش را از خانه دزدیده است و در 10 سالی که با او زندگی کرده مدام کتک میخورده است.

منوچهر هادی در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی نوشت: خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغ‌های پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *