کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور +فیلم ضرب و شتم

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور +فیلم ضرب و شتم پسر شمالی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در انزلی را در بخش اخبار داغ ایران و حوادث دلخراش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت کتک زدن پسر جوان توسط پلیس راهنمایی در انزلی

کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و شاهد کتک خوردن پسر جوان به دست پلیس راهنمایی و رانندگی و درگیری جنجال دیدی ایجاد کرده و شایعه ای مبنی بر ضرب و شتم پسر جوان توسط پلیس در فضای مجازی ایجاد شده است.

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور
کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

موضوع فیلم کتک کاری پلیس راهور

این فیلم در وحله اول این طور نشان می‌دهد که پلیس پسر جوانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و در حال کتک زدن می باشد و دختر جوانی سعی دارد وی را از دست کتک خوردن توسط پلیس نجات دهد.

اما واقعیت چیز دیگری است که در این فیلم به نمایش گذاشته نشده است.

منتشر کنندگان ویدئو

این ویدیو توسط افرادی که از خیابان عبور می کردند و توسط فردی از داخل خودرو فیلم برداری کرده و همه این ماجرا را فیلم برداری نکرده است برای همین کاربران و بینندگان این فیلم دچار سوءتفاهم شده و فکر کردند که پلیس بدون علت پسر جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده است که اینطور برداشت می شود که پلیس با این پسر جوان به خشونت رفتار می‌کند و در واقع رفتار پلیس را وارونه نشان میدهد.
فیلمی که واکنش تندی در بین کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.

توضیحات مادر دختر درباره واقعیت این فیلم

بعد از انتشار این فیلم و دست به دست چرخیدن آن در شبکه های اجتماعی مادر دختری که در فیلم بود توضیحاتی درباره واقعیت این فیلم در کلیپ داده است .
او گفت : این پسر از اراذل و اوباش است و همه ماجرا و علت درگیری فیلم برداری نشده است .

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

وی گفت : این پسر مزاحم دخترم بوده و یکی از اراذل و اوباش شهر می‌باشد و پلیس برای رفع مزاحمت برای دخترم او مورد ضرب و شتم قرار داده است.
مادر این دختر گفت: او با قمه و چاقو دخترم را تهدید می‌کرد و ایجاد مزاحمت کرده بود که دخترم از پلیس درخواست کمک می کند و آنها نیز به کمکش می آیند.

وی در این فیلم می گوید:

سلام، من زهره صفری هستم مادر زهرا، دختری که در میدان کارآموزی الغدیر توسط پسری به نام میلاد مورد ضرب و شتم قرار گرفت که ماموران راهور برای نجات دخترم وارد صحنه شدند.

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

این پسر شرور با اسپری فلفل و قمه به ماموران راهور حمله کرد و یکی از اراذل و اوباش های منطقه است و بارها برای خانواده ام ایجاد مزاحمت کرده است و در آخر من از پلیس راهور برای این کار شجاعانه اش تقدیر می کنم.

البته هنوز از جزئیات این ماجرا خبری در دسترس نیست و فقط بر اساس ویدیویی که این زن به اشتراک گذاشته گویا پسر جوان برای این دختر مزاحمت ایجاد کرده و عوامل راهور برای کمک به این دختر اقدام کرده‌اند که در نهایت با درگیری ختم شده است.

کتک زدن پسر جوان در انزلی توسط پلیس راهور

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *