کشتی کج رویال رامبل 2022 (فیلم کامل مسابقات)

کشتی کج رویال رامبل 2022 (فیلم کامل مسابقات و نتایج)

مسابقات کشتی کج رویال رامبل 2022 در حالی برگزار شد که در این مسابقات بسیاری از چهره‌های سرشناس کشتی کج که دارای افتخارات زیادی هستند حضور دارند یکی از چهره های برتر این مسابقات ری مستریو بود که دارای کمربند های قهرمانی زیادی می باشد.

کشتی کج رویال رامبل 2022 (فیلم کامل مسابقات)

مسابقات کشتی کج رویال رامبل 2022

هرچند که کشتی کج به عنوان یک مسابقه نمایشی به شمار می آید و کشتی کج کاران باید یک سناریو از قبل نوشته شده را با یکدیگر اجرا کنند اما همچنان این مسابقات توانست مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی به دست آورد.

مسابقات رویال رامبل 2022 در حال حاضر در آمریکا برگزار می‌شود و شرکت کننده های این مسابقه در چهره های معروف و پرطرفدار هستند حضور پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند در مسابقه کمربند یونیورسال بین رومن رینز و رولینز برگزار شد که رولینز موفق شد از قهرمانی خود دفاع کند و کمربند را برای خودت نماید.

ببینید: فیلم کشتی کج زنان در عربستان 

براک لزنر (قهرمان) (پاول هیمن کنار رینگ) vs بابی لشلی (ام وی پی کنار رینگ)
برنده: بابی لشلی و قهرمان جدید کمربند WWE!
اواخر مسابقه F5 از براک روی بابی که به داور برخورد کرد و داور به بیرون رینگ افتاد، رومن رینز آمده و اسپیر به براک، رومن دستش را سمت پاول دراز کرد، پاول کمربند WWE را به رومن داد، رومن با کمربند به صورت براک ضربه زد، رومن از رینگ دور شده و پاول همراه رومن رفت!

ادج و بث فنیکس vs د میز و ماریس
برنده: ادج و بث فنیکس (ادج د میز را پین کرد)

6- مسابقه رویال رامبل مردان
برنده: براک لزنر (با حذف کردن درو مکینتایر)
براک نفر سی ام وارد شد!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *