عکس جدید آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی

عکس جدید آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی همره جزئیات را در این صفحه ببیید.

بیوگرافی آبان عسکری بازیگر و همسرش محمد کارت +عکس و اینستاگرام

 

عکس جدید آبان عسکری

آبان عسکری از بازیگران سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سریال یاغی نقش عاطفه را بر عهده دارد آبان عسکری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران بوده و در زمینه سینما تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد.

آبان عسکری در سال ۱۳۸۸ به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و بر چند طاعات و فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند اما بیشتر دردش رو برای بازی در سریال یاغی به کارگردانی همسرش محمد کارت بود که نقش مهمی را برعهده داشت خانم ابان عسگری در رشته تئاتر تحصیل کرده و فوق لیسانس تئاتر را اخذ نموده است.

همسر کارگردان

همسرش محمد کارت از کارگردان های مطرح کشورمان بوده که سریال یاغی را کارگردانی کرده بود حالا بعد از گذشت چند روز از مرگ مهسا امینی خانم آبان است که اقدام به کشف حجاب کرده و تصویری از خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت .

در این راستا تعداد زیادی از بازیگران و چهره های سرشناس نیز با تراشیدن موهای خود کشف حجاب کردند و به مرگ مغزی امینی واکنش نشان دادند خانم آبان عسگری در فیلم سینمایی مات به کارگردانی صبا کاظمی و سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم پور تجربه بازیگری در سینما را دارد این روزها مرگ مهسا امینی بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را درگیر خود کرده است و حتی تظاهراتی در خیابان ها به وجود آمده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. والله این خانم عسگری بهزیگر دست دهم سینمای ایران هم نیست من تو همین سریال یاغی شناختمش .خالا شما از کجا میگی این بازیگر سرشناسه؟

  2. امید سادات

    خوبه فیلم زیاد بازی نکرده اونقدر مشهور نیست اگر نه……

  3. ایشان ی عقب افتاده ی دنبال کسب شهرت است من که تا الان ایشان ندیده بودم .در ضمن مگه بازیگرا چ خرابی هستند فکر کردند رئیس جمهور مملکت هستند که چل بازی در میارن ما هم باید ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *