بهاران بنی احمدی بازیگر + عکس جدید

بهاران بنی احمدی بازیگر الان کجاست و چه میکند؟ + عکس جدید

بهاران بنی احمدی بازیگر الان کجاست

 

بهاران بنی احمدی متولد ۱۳۶۳ در تهران بوده و سابقه بازی در سریال های تاریکی شب روشنایی روز و گمشدگان را در کارنامه خود دارد و در سال ۱۳۹۶ در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی بازی کرد سریالی که در آن چهره هایی همچون پژمان بازغی و بهنام تشکر و افسانه بایگان حضور داشتند و از شبکه دوم سیما پخش شد .

همچنین در سال ۱۳۹۷ در سریال تاریکی شب روشنایی روز بازی کرد این صدا از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

کشف حجاب بهاران بنی احمدی بازیگر + عکس جدید

خانم احمدی در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و لیسانس رشته را از دانشگاه هنر تهران دریافت نموده است برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت و موفق شد لیسانس بازیگری تئاتر و فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه پاریس اخذ کند.

خانم بهاران بنی احمدی تجربه بازی در سینما را هم دارد و در فیلم های گس ، قاعده تصادف، آزادی مشروط ، نیم رخ ها ، جاده شهریار ،هیهات، آخرین بار کی سحر را دیدی و نقش نگار بازی کرده است.

بهاران بنی احمدی بازیگر جوان سریال تاریکی شب روشنایی روز ابتدا درس بازیگری خواند و بعد از تجربه کار در مطبوعات و البته ترجمه کتاب وارد عرصه بازیگری شد.

او کتابی تحت عنوان «چیزی به تابستان نمانده» در نشر چشمه منتشر کرد که چندین بار نیز تجدید چاپ شد.

بهاران بنی احمدی می‌گوید: پیشنهاد دستیار کارگردانی را به این خاطر پذیرفتم که چون آدم با دستیاری کارگردانی می تواند بهتر بازی کردن، قاب و دوربین و همه چیز را یاد بگیرد و من فکر کردم شاید با تجربیات خارج از ایران بتوانم اطلاعاتم را در زمینه سینما بیشتر کنم.

بهاران بنی احمدی بازیگر + عکس جدید بهاران بنی احمدی بازیگر + عکس جدید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *