بیوگرافی رخشان بنی اعتماد کارگردان (مادر باران کوثری) و همسرش +عکس

بیوگرافی رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما و تلویزیون (مادر باران کوثری) و همسرش با عکس خانواده و تصاویر و زندینامه رخشان بنی اعتماد را ادامه بخوانید.

بیوگرافی رخشان بنی اعتماد

رخشان بنی اعتماد کارگردان (مادر باران کوثری) از کارگردان های با سابقه سینما و تلویزیون است که فیلم ها سریالهای زیادی را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است.

رخشان بنی اعتماد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۳۳ در تهران است . او دارای مدرک کارشناسی رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر می باشد،

کشف حجاب رخشان بنی اعتماد کارگردان (مادر باران کوثری) جنجال شد +عکس

تحصیلات

رخشان بنی‌اعتماد در رشته کارگردانی سینما در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران (دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر) تحصیل کرد و در سال ۱۳۵۹ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

رخشان بنی اعتماد یکی از کارگردانان شناخته شده و تحسین شده ی سینمای ایران است. همسر او جهانگیر کوثری ( تهیه کننده ی سینما ) و دختر او باران کوثری ( بازیگر سینما ) هستند. او در سال 1359 تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رساند و وارد سینما شد.

خانم بنی اعتماد که فیلم ها و سریالهای زیادی را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است با کشف حجاب خود گویا دیگر تمایلی به فعالیت ندارد و از ایران رفته است.

شروع کار

رخشان بنی‌اعتماد از سال ۱۳۵۲ با سمت منشی صحنه در تلویزیون مشغول به کار شد و تا سال ۱۳۵۹ چند فیلم مستند کوتاه را کارگردانی کرد. فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۰ به عنوان منشی صحنه فیلم «آفتاب‌نشین‌ها» و فیلم «گل‌های داوودی» آغاز کرد. با کارگردانی فیلم «خارج از محدوده» در سال ۱۳۶۶ کارگردانی فیلم‌های بلند را آغاز کرد. بیوگرافی رخشان بنی‌اعتماد کارگردان معروف سینما + عکس

 

کشف حجاب رخشان بنی اعتماد کارگردان (مادر باران کوثری) جنجال شد +عکس

او پیشتر به عنوان منشی صحنه در برنامه های تلوزیونی صدا و سیما فعالیت داشت اما اولین فعالیت های حرفه ای در زمینه ی فیلم سازی و مستند سازی او به سال 1359 باز می گردد که چند فیلم کوتاه مستند را کارگردانی نمود.

فعالیت سینمایی

فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۰ به عنوان منشی صحنه فیلم «آفتاب‌نشین‌ها» و فیلم «گل‌های داوودی» آغاز کرد. با کارگردانی فیلم «خارج از محدوده» در سال ۱۳۶۶ کارگردانی فیلم‌های بلند را آغاز کرد.

کشف حجاب رخشان بنی اعتماد کارگردان (مادر باران کوثری) جنجال شد +عکس

سپس فیلم‌نامه «زرد قناری» را نوشت و کارگردانی آن را نیز خود انجام داد. با نوشتن فیلم‌نامه فیلم «نرگس» با همکاری فریدون جیرانی و کارگردانی آن، در سال ۱۳۷۰ به عنوان بهترین کارگردان در دهمین جشنواره فیلم فجر برگزیده شد.

همسرش کیست

بنی‌اعتماد با جهانگیر کوثری (تهیه‌کننده سینما و مفسر ورزش) ازدواج کرده‌است. پسر او تندیس و دخترش باران می‌باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. دیگه اخر خطه مثل بقیه سن بیرون رفتن از صحنه خودشو میخواد بیشتر کنه خودش مسله ساز و دخترش هم مسله ساز دشمن فرهنگی هستن.

  2. این خانواده اصولا هیچ علاقه به احساسات مردم شریف ایرانندارند فقط ازبین نرفتن گرین کارت وسوگند وفاداریشان به امریکا هستند لذا با پولهای بیت المال پولدارشدند وحالا به ریش همه میخندند یک فیلم ازاین مثلاذکارگردان بیسواد ببینیدکه ارزش داشته باشد لذا لساقت این خانواده زیرپل خوابیدن وگدایی کردن ازامریکاییهادمیباشد فقط همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *