بیوگرافی سعیده رودبارکی بازیگر سریال ستایش 2 + عکس و اینستاگرام

سعیده رودبارکی بازیگر سریال ستایش 2 کیست با بیوگرافی و پیج اینستاگرام سعیده رودبارکی بازیگر در سریال ستایش 2 چه نقشی را بر عهده داشت؟

 

کشف حجاب سعیده رودبارکی

سعیده رودبارکی بازیگر نه چندان معروف در اینستاگرامش عکسی بدون حجاب را از خود به اشتراک گذاشت که بدون شک ممنوع الکار شده است.

بیوگرافی

سعیده رودبارکی متولد 21 مرداد 1372 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

کشف حجاب سعیده رودبارکی بازیگر سریال ستایش 2 +بیوگرافی و اینستاگرام

در سال 1390 اولین تجربه حرفه ای بازیگری را با فیلم شیرین قناری بود در نقش یک طرفدار دو آتیشه استقلال عاشق فوتبال بازی کرد.

نگین معتضدی ، پردیس افکاری و مجید حاجی زاده از جمله بازیگران این فیلم بودند.

کشف حجاب سعیده رودبارکی بازیگر سریال ستایش 2 +بیوگرافی و اینستاگرام

سعیده رودبارکی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سعیده رودبارکی در این سال، بازیگری در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سعیده رودبارکی بازی در سریال آرام می گیریم بوده است. سعیده رودبارکی سال 1395 سریال آرام می گیریم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با روح الله سهرابی همکاری داشته است. سعیده رودبارکی توانست با بازی در سریال آرام می گیریم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بر تجارب او افزود.

کشف حجاب سعیده رودبارکی بازیگر سریال ستایش 2 +بیوگرافی و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *