کشف حجاب نگار جواهریان / رامبد جوان دیگر دم از مسلمانی نزن

کشف حجاب نگار جواهریان کار کثیفی بود رامبد جوان دیگر دم از مسلمانی نزن

نگار جواهریان و رامبد جوان با انتشار تصویری در اینستاگرام خود در یک مطب دکتر که گویا دامپزشکی است نکته ای را به نمایش گذاشتند و آنهم بدون حجاب بودن نگار جواهریان و لبخند رامبد جوان بود که نشان می داد این دو نفر دیگر تصمیم به بازگشت به تلویزیون ندارند و به نوعی برنامه خندوانه نیز به پایان رسید.

کشف حجاب نگار جواهریان دهن کجی به مردم بود

کشف حجاب نگار جواهریان / رامبد جوان دیگر دم از مسلمانی نزن

رامبد جوان که بارها سعی میکرد به گونه‌ای رفتار کند که باعث ممنوع التصویری او در تلویزیون نشود حالا با این اقدام خود به نوعی اعلام کرد برایش مهم نیست که ممنوع التصویر شود.

برخی از کاربران فضای مجازی با حمله به رامبد جوان و انتشار تصویر جنجالی از همسرش به شدت از او گلایه و انتقاد کردند رامبد جوان با برنامه خندوانه به شهرت بسیار زیادی در بین مردم دست یافت حالا اخبار مربوط به واکنش های او در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

رامبد جوان به همراه شهاب حسینی چند پیش به دیدار خانواده روح‌الله عجمیان رفته بودند تا بتوانند رضایت این خانواده را برای قاتلین به دست بیاورند که در نهایت با پاسخ منفی آنها روبرو شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *