کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما + عکس

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما + عکس

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما + عکس و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما

در پی پیوستن برخی خبرنگاران ایرانی به شبکه های معناد یکی دیگر از مجریان صدا و سیما نیز به شبکه معاند ایران اینترنشال پیوست نیلوفر مولایی یکی از مجریان صداوسیما بوده که در چند شبکه مجریگری میکرد و در نهایت بعد از پیشنهاد بهتر از شبکه ایران اینترنشنال و گرفتن اقامت دائم در انگلیس به این شبکه پیوست.

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما + عکس

از شبکه هایی که در صدا و سیما فعالیت میکرد میتوان به شبکه تهران اشاره کرد.

در چندسال اخیر رسانه های معاند تلاش میکنند که مجریان و خبرنگاران صدا و سیما را با پیشنهاد اقامت دائم در اروپا جذب کند

نیلوفر در سریال در کنار هم در تلویزیون بازی کرده و همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

او در فیلم کوتاه “دور ، نزدیک ، نزدیکتر” به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

فیلم حضور در نیلوفر مولایی در صدا و سیما

گفتنیست شبکه ایران اینترنشنال به واسطه حمایت از سوی سعودی‌ها با محدودیتی در تامین منابع مواجه نیست، به شدت در حال جذب نیروهای شبکه‌های مختلف از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نظیر بی بی سی فارسی با پرداخت دستمزدهای کلان است، به گونه‌ای که صادق صبا مدیر پیشین بی بی سی فارسی حاضر می‌شود در این شبکه سعودی یک شغل سطح پایین را برعهده بگیرد و یک برنامه هنری اجرا کند.

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما + عکس

نباید تصور کرد ایران اینترنشنال تنها رسانه‌ای‌ست که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم عربستان مشغول به کار است؛ سعودی‌ها سرمایه‌گذاری کلانی روی فضای رسانه‌ای فارسی‌زبان کرده‌اند.

شبکه ایران اینترنشنال از پایان اردیبهشت ۱۳۹۶ و شب انتخابات ریاست جمهوری در آن سال، فعالیت خود را آغاز کرده است. اما از همان روزهای ابتدایی فعالیت، حرف و حدیث‌هایی در مورد حمایت مالی عربستان سعودی از این شبکه از سوی برخی ایرانیان خارج از کشور بیان می‌شد.

پنج روز قبل از تاسیس این شبکه، حسن داعی، یکی از افراد اپوزیسیون و ضدنظام، احتمالا برای نخستین بار، از حمایت عربستان سعودی البته به صورت غیرمستقیم پرده برداشته بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *