بیوگرافی کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کتانه افشار نژاد بازیگر بازیگر سریال جیران همراه بیوگرافی و پیج اینستاگرام و سوابق هنری کتانه افشار نژاد را در ادامه بخوانید.

کتانه افشارنژاد از بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون بوده که در جدید فعالیت خود در سریال جیران بازی میکرد اما در آبان 1401 اقدام به کشف حجاب کرد که جنجال زیادی برای او به وجود امد او در سالهای اخیر فیلم های و سریالهای متعددی را بازی کرده است بدون شک با توجه به کشف حجاب این بازیگر ، دیگر در عرصه بازیگری کنار گذاشته میشود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد چرا که بسیاری از بازیگران زن کشورمان کشف حجاب کرده اند.

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +بیوگرافی و اینستاگرام

ماجرای کشف حجاب کتانه افشاری نژاد بازیگر

وی در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال جیران به ایفای نقش پرداخته بود و حالا با اقدام خود مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

کتانه افشاری نژاد، در سال 1352 متولد شد. وی اولین تجربه بازیگری را در سال 1370 با سریال رستاک آغاز کرد. جدیدترین کار تلوزیونی وی سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در نقش مادر ترنج ایفای نقش نمود.

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +بیوگرافی و اینستاگرام

سوابق

اگر چه او در آثار زیادی ایفای نقش کرده است ولی برخلاف اغلب بازیگرانی که فعالیت هنری خود را در دهه ۷۰ آغاز کرده اند به خوبی دیده نشده است.او در مصاحبه ای علت کم کاری اش در سال اخیر را اینگونه بیان کرده است : هیچ بازیگری دوست ندارد کم کار باشد و فکر می‌کنم واژه گزیده کار آرامش بخش‌تر است. مدت‌هاست در سینما و تلویزیون پیشنهاد خوبی ندارم و ترجیح می‌دهم با گروه حرفه‌ای «شایا» در تئاتر آموزش ببینم.

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +بیوگرافی و اینستاگرام

کتانه افشاری نژاد ابتدا در سال 1385 برای اولین بار در تلوزیون حضور یافت و در سریال نسیم وصل که کارگردان آن محسن شهابی بود بازی کرد. همکاری با بازیگرانی همچون رضا سعیدی ، قربان نجفی، مریم بوبانی و عبدالرضا زهره کرمانی توانست به تجارب او اضافه کند. ولی مهمترین اثر که توانست در آن بخوبی مطرح شود.

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +بیوگرافی و اینستاگرام

فیلم من بن لادن نیستم اولین تجربه سینمایی افشاری نژاد است. این فیلم در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی احمد طالبی نژاد تولید شد و داستان آن درباره لطیف بکتاش، افغانی مقیم ایران است که دارای همسر و یک فرزند دختر است و به دلیل نداشتن کارت اقامت باید ایران را ترک کند.

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران +بیوگرافی و اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. این پیرزن ها بگیرید سرجاتو بشینید بابا

  2. مثل عقده ایها

  3. ماها خیلی جالبیم به حرف خدا گوش نمیدیم بعد توقع داریم خدا به حرفمون گوش بده..خیلی بزرگی خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *