3 کلیپ تبریک روز دانشجو (عالی و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ

3 کلیپ استوری روز دانشجو 1402 (شاد و کوتاه) طنز و رسمی

دانشجو یعنی امید، تلاش، آینده، و شکیبایی، دانشجویان طلب علم و دانش می‌کنند و درس آرمان خواهی و حق طلبی فرا می‌گیرند و از آن را در جامعه گسترش می‌دهند. روز 16 آذر فرصت مناسبی است که در هر سال گردهم بیاییم و وظایف جامعه را نسبت به دانشجویان یادآور شویم و تمام نواقص و کوتاهی‌های موجود در مسیر پیشرفت و تعالی دانشجویان را بشناسیم و در صدد رفع آن‌ها بر آییم.

کلیپ طنز روز دانشجو

دانلود این ویدیو

همچنین روز دانشجو وظایف دانشجویان نسبت به جامعه نیز یادآور می‌شود، در این روز دانشجویان بار دیگر رشادت همتایان خود را به خاطر می‌آورند و باید خود را در مسیر آن‌ها قرار دهند.

این روز فرصتی است که با مشکلات دانشجویان آشنا شویم، درد آن‌ها را درک کنیم و برای آن‌ها برنامه ریزی کنیم و همواره بدانیم که موفقیت آن‌ها، موفقیت جامعه را در پی خواهد داشت.

جامعه‌ای که دانشجوی موفق پرورش می‌دهد آینده خود را تضمین می‌کند. روز دانشجو فرصت مناسبی است که از تمام پسران و دخترانی که با شرایط مختلف دست از تلاش و کوشش جهت افزایش سطح علمی و اخلاقی خود بر نداشته ، قدر دانی کنیم.

3 کلیپ تبریک روز دانشجو (عالی و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زندگی درباره تصمیم‌ها، درباره شانس‌ها و فرصت‌هاست موفقیت و شکست شما بستگی به این دارد که چه فرصت‌هایی را انتخاب کنید، از چه فرصت‌هایی بیشترین استفاده را می‌کنید… بنابراین همیشه در تصمیم‌گیری محتاط باشید، زیرا آنها می‌توانند زندگی شما را ایجاد کنند یا شکست دهند. روز جهانی دانشجو مبارک.

موفقیت نسبی است اما سخت کوشی این نیست… وظیفه شما این است که در هر کاری که انجام می دهید 100 درصد از خود را به کار بگیرید و موفقیت به طور قطع به شما خواهد رسید… فداکاری از مدرسه شروع می شود، از نمرات و هرگز نباید در مورد آنها مصالحه کنید… بهترین ها روز جهانی دانشجو را برای شما آرزو می کنم. موفق باشید!

کلیپ تبریک روز دانشجو

دانلود این کلیپ

یادگیری فرآیندی است که در طول زندگی شما ادامه دارد. یک انسان همیشه دانش آموز است و از لحظه تولد تا آخرین نفس از چیزهای اطراف یاد می گیرد..

یادگیری هرگز متوقف نمی شود. یک دانشجو در طول تحصیلات آکادمیک خود چیزهای زیادی یاد می گیرد. دانشجویان برای موفقیت در تحصیل تلاش زیادی می کنند. اگر دانشجو هستید، حتماً در مقطعی از زندگی خود به این فکر کرده اید که آیا روز جهانی دانشجویی وجود دارد؟ و اگر آنجاست پس وقتی جشن گرفته می شود؟ خوب، یک روز جهانی برای دانش آموزان وجود دارد و به آن روز جهانی دانشجو می گویند.

3 کلیپ تبریک روز دانشجو (عالی و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ

دانشجویان آینده و نمایندگان هر کشور در سراسر جهان هستند. از دوران کودکی به دانش آموزان آموزش داده می شود که یاد بگیرند و در نهایت برای رسیدن به اهداف شغلی خود و ایجاد تغییر در جهان سخت تلاش کنند. جشن روز جهانی دانشجویان شبیه چندفرهنگی، تنوع و همکاری بین دانشویان در سراسر جهان است.

آموزش قوی ترین سلاحی است که می توانید برای تغییر جهان از آن استفاده کنید” به ما یادآوری می کند که دانش آموزان می توانند از طریق آموزش قدرت داشته باشند.

آدمی با دانش اسمایی می تواند به کمال مطلق برسد. تفاوت اسما و صفات در خداوند با انسان در این است که اسما در خداوند عین ذات و ازلی و ابدی است و در انسان عین ذات نیست بلکه به شکلی عارض ذات و عنایت الهی است. با این همه این انسان است که می تواند با دانش خویش به جایی برسد که کسی در هستی بدان دست نیافته است».

کلیپ خفن و شاد روز دانشجو مبارک

دانلود این ویدیو

همان گونه که عقل، اندیشه و دانش، آثاری مبارک برای انسان دارند و تعلم، عملی با ارزش مثبت اخلاقی است، جهل و بی خردی خساراتی جبران ناپذیر دارد و پرهیز از بی خردی و نادانی به لحاظ اخلاقی واجب است. پی فراگیری علم امری لازم است.

کلیپ تبریک روز دانشجو

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *