کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خانواده عزیزم عیدتون مبارک

دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خانواده عزیزم

کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خانواده عزیزم عیدتون مبارک به پدر و مادر و خواهر و برادر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خانواده عزیزم عیدتون مبارک

کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خانواده

نوروز با بهارش نوروز است. بهار فصل زیبایی ها و قشنگی هاست…. نوروز از راه می رسد، چه زیباست… همه جا پر می‌شود از عطر گلهای شقایق… عید نوروز نخستین روز از روز فروردین و فصل بهار. مردم این روز بزرگ را بسیار گرامی می دارند و این روز را جشن می‌گیرند. اگر بخواهیم از آداب و آیین‌های عید نوروز بگوییم باید گفت که عید نوروز آداب و سنت‌هایی بسیار متعددی دارد، مثلاً : دید و بازدید که بسیار مهم می‌باشد.

دانلود

افراد خانواده با شروع سال نو و پس از تحویل سال لباس‌های نو تمیز خود را به تن می کنند و به دیدار بزرگان و خویشان خود می‌روند. دید و بازدیدهای نوروزی در برخی شهرهای ایران شاید بیشتر از یک ماه به طول بیانجامد. در دیرباز خانواده‌ها برای پذیرایی از مهمانان خود از شیرینی‌های خانگی استفاده می‌کردند، ولی اکنون بیشتر مردم به خاطر مشکلات و نبودن وقت شیرینی های خودشان را از شیرینی فروشی تهیه می‌کنند.

بعضی از رسم‌های نوروزی در منطقه های گوناگون ایران به شکل های گوناگون می باشد، ولی بعضی از آداب و آیین‌های نوروزی در برخی شهرها به نحوی مشترک برپا می‌شود، که می‌توان به خانه‌تکانی، سفره هفت سین، دید و بازدید، عیدی و…. اشاره نمود. در شهرهای ایران از گذشته خانواده هایی بود ، که به هر بهانه ای، لذت با هم بودن را به رسومات خود مبدل می‌کردند و این میراث سرزمین قدیم خودشان را به آینده ها انتقال دادند .

متن تبریک سال نو به خانواده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *