کلیپ ترانه بازیگران زن برای عید نوروز 1403 خوشا من خوشا تو

کلیپ ترانه بازیگران زن برای عید نوروز 1403 خوشا من خوشا تو

ترانه و آواز بازیگران زن برای عید نوروز 1403  یکتا ناصر، الیکا عبدالرزاقی، مریم مومن، محیا دهقانی، متین ستوده خوشا من خوشا تو خوشا چهارشنبه سوری….

نماهنگ این بازیگران زن با عشوه های عجیب با انتقاداتی همرا بود و برخی از کاربران این حرکات را در شان زنان مسلمان نداستند به خصوص اینکه در ایام رمضان هستیم و این ویدیو حسابی خبرساز شده است.

در شب یلدا نیز گروهی از بازیگران زن چنین نماهنگ و موزیک ویدیو یا کلیپی را ساخته بودند که گویا برای هر مناسبت ملی قرار است خانم های بازیگر ویدیوهای مناسبتی بسازند.

با فرا رسیدن عید نوروز 1403 بسیاری از هنرمندان سعی میکنند تا به نوبه خود یک کار ویژه را تولید کنند خواننده های کشورمان با آهنگ شاد به استقبال عید نوروز رفتند و حالا بازیگران زن با کلیپ شاد و ترانه ای مخصوص عید نوروز به استقبال سال جدید رفتند.

در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز نوشته شده است که ایرانیان باستان تنها قهرمان را فروهر می دانستند اما بعدها پرهیزگاران نیز از این نعمت برخوردار شدند. آن ها سالی یک بار برای دیدار بازماندگانشان در خانه های خویش فرود می آیند و اگر خانه را درخشان تمیز ببینند، ورود آن ها موجب خیر و برکت خواهد شد. اگر خانه را در هم و آشفته ببینند، برای آن ها طلب برکت نخواهند کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *