کلیپ دابسمش مشکل داری مشکل داری بی ناموس ما داریم زحمت میکشیم

مشکل داری مشکل داری بی ناموس که توسط رضا پیشرو وایرال شده بود این روزها برای برخی از کاربران شبکه های اجتماعی جالب بوده و میخواهند که با این صدا کلیپ و دابسمش درست کنند.

کلیپ دابسمش مشکل داری مشکل داری بی ناموس ما داریم زحمت میکشیم

اما ماجرای مشکل داری چیست؟

ماجرا از این قرار است که رضا پیشرو خواننده رپ لایوی از مراحل ساخت موزیک جدیدش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که برخی از کاربران برای او کامنت های توهین آمیزی را به اشتراک گذاشتند و همین امر سبب شد که او به شدت عصبانی شود و واکنش تندی به بازدیدکنندگان لایوش داشته باشد.

رضا پیشرو کیست

رضا پیشرو که از خوانندگان محبوب و موفق دنیای رپ است، وی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۶ در تهران تولد یافت، تحصیلات او خاتمه یافته در اول راهنمایی می باشد، که در اول راهنمایی ترک تحصیل نمود.

پدر و مادر وی هنگامی که او تنها ۵ سال داشته است، دچار اختلاف می شوند، پدر وی درگیر اعتیاد هروئین بوده و زمانی که برای یافتن گنج رفته، هنگام دستیابی دستگیر می گردد، پس در نتیجه پدر و مادر وی از یکدیگر جدا می شوند، رضا در آن زمان ۹ ساله بوده است.

پیشگام بعد از اختلافات با چندتا از افراد گروه زد بازی شروع بـه دیس دادن بـه گروه داد کـه از مشهور‌ترین آن‌ها میتوان بـه اثر منفی کـه بـه عقیده برخی قویترین دیس بک تاریخ رپ فارسیه، خانم جی جی، دروغ سنج و… اشاره کرد ولی در جواب پیشگام زد بازی هم موزیک، چرا بدی «با همراهی هیچ کس» را منتشر کرد. این کل کل طولانی‌ترین درگیری رپ پارسی می باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *