عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی (ماجرای کلیپ)

کلیپ عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی (ماجرای کامل)

عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی (ماجرای کامل) را در این بخش از مجله شبونه نمایید.

این روزها در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر شده است از یک عروسی لاکچری که گفته میشود مربوط به مراسم عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی در کانادا است در این کلیپ مراسم عروسی کاملا لاکچری و شاهانه ای مشاهده میشود که انگشت یک میلیون دلاری بین عروس و داماد رد و بدل میشود و هیچ یک از مهمانان حاضر در مراسم حجاب ندارند

عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی (ماجرای کلیپ)

ماجرای عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی

اما این مراسم هیچ ربطی به محمد خاتمی و خرازی ندارد و باز هم شایعه ای در شبکه های اجتماعی توسط برخی افراد معاند منتشر شده است و این عروسی مربوط به دو ایرانی مقیم کانادا بوده که عروس هم کانادایی الاصل میباشد.

جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به این ماجرا گفت:  ماموریت گروهی تخریب است و امروز در فضای مجازی کلیپ هایی را منتشر می کنند که هیچ ارتباطی با خانواده خاتمی ندارد ولی گفته می شود دختر خاتمی یا پسر خرازی هستند و مراسم عروسی و… را نشان می دهند. متاسفانه با تهمت، رذالت را به حد اعلا رسانده اند و تخریب می کنند.

عروسی دختر محمد خاتمی و پسر خرازی (ماجرای کلیپ)

این چهره اصلاح طلب تصریح کرد: در صورت ادامه این روند ما باید شبانه روزی بنشینیم و تکذیب کنیم. این ها هر حرکت تخریبی برای جریان اصلاحات را عین ثواب می دانند و ماموریت دارند و این کار را انجام می دهند نمونه بارز همین کلیپ منتشر شده اخیر است. شکایت می کنیم، رسیدگی نمی کنند هر روز این روند ادامه دارد و از هر عملی که خلاف دین و خلاف مروت و شرافت باشد در حق اصلاح طلبان، کوتاهی نشده است.

دختران سید محمد خاتمی کیستند

سید محمد خاتمی دو دختر به نام های لیلا و نرگس دارد که قبلا ازدواج کرده اند. دختر کوچکتر خاتمی که متولد 1360 می باشد ، اواخر سال 86 به عقد برادر زاده کمال خرازی ، وزیر امور خارجه دولت پدر درآمد.

لیلا خاتمی نیز که فارغ التحصیل رشته ریاضی محض دانشگاه شریف است، ظاهرا به همراه همسرش در ایتالیا زندگی می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *