کلیپ مستهجن مهمان برنامه تلویزیون نخبه یا همجنسگرا؟

کلیپ مستهجن مهمان برنامه تلویزیون نخبه یا همجنسگرا؟

کلیپ مستهجن مهمان برنامه تلویزیون نخبه یا همجنسگرا؟ جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کلیپ مستهجن مهمان برنامه تلویزیون

سه سال پیش یک خانم جوان به عنوان نخبه در یکی از برنامه صدا و سیما شرکت کرد و از برنامه ریزی های خود در زندگی اش صحبت کرد و مصاحبه ای با صدا و سیما انجام داد.

حالا کلیپی مستهجن از این شخص در شبکه های اجتماعی منتشر شده که حسابی جنجالساز شده است و بسیاری از کاربران از صدا و سیما انتقاد داشته اند.

کلیپ مستهجن مهمان برنامه تلویزیون نخبه یا همجنسگرا؟

در این رابطه صدا و سیما واکنش نشان داده و گفته این شخص سه سال پیش مهمان صدا و سیما بوده که آن زمان مشکل اخلاقی نداشته است! و برخخی ها میخواهند با این کلیپ برای صدا و سیما حاشیه درست کنند.

صدا و سیما گفته است بعد از مدتی این فرد مساله دار می شود و برای زندگی در خارج از کشور مهاجرت می کند و آنجا منحرف می شود و برنامه های مستهجن تهیه و در اینستاگرام خود منتشر می کند.

عجیب نیست که ضد انقلاب و دشمنان اسلام و نظام و منافقین در ایام کرونا که صداوسیما در رثای امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشته و حسینیه ای به وسعت ایران را برپا کرده است این کلیپ مستهجن شیطنت آمیز را که به صورت حرفه ای تهیه شده در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی بارگذاری کرده و از سوی جریانات مشکوک در داخل نیز به بازنشر آن کمک می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *