کلیپ کامل سیده زینب موسوی و شوخی با ابراهیم رئیسی

کلیپ کامل سیده زینب موسوی و نماز خواندن رئیسی در کاخ پوتین

فیلم کامل سیده زینب موسوی و شوخی با ابراهیم رئیسی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شوخی زشت زینب موسوی معروف به امپراتور کوزو در فضای مجازی باعث شد که واکنش های منفی داشته باشد او نماز خواندن ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان را سوزه طنز خود قرار داده و همین سبب شد به شدن مورد انتقاد کاربران و رسانه های اصولگرا قرار بگیرد و ختی گفته میشود به دلیل گزارش های مردمی و ریپورت ها پیج او توسط اینستاگرام مسدود شده است.

کلیپ کامل سیده زینب موسوی و شوخی با ابراهیم رئیسی

سیده زینب موسوی یکی از استندآپ کمدین های مطرح کشورمان بوده که در فضای مجازی توانست فالورهای بسیار زیادی به دست آورد.

بعد از ساخت کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی موفق شده برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو راه پیدا کند و به عنوان استندآپ کمدین برترین شناخته شود زینب موسوی در شبکه های اجتماعی به شدت مورد استقبال قرار گرفت و با لهجه قمی و چادر خاصی که به سر می کرد و به چالش های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی می پردازد و همین سبب شده بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی از او استقبال کنند .

جالب است بدانید که زینب موسوی با برخی از رسانه‌های معتبر اروپایی همچون گاردین نیز مصاحبه داشته است او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ در قم بوده و علاقه زیادی به ساخت کلیپ های طنز دارد.

در اینستاگرام خود را با نام امپراطور کوزو معرفی می کند و جدیدترین کلیپی که به اشتراک گذاشته بود درباره سفر ابراهیم رئیسی به مسکو بوده که برایش بسیار دردسرساز شده و گفته می‌شود که پیج اینستاگرام او مسدود شده است با این حال برخی از رسانه‌های خارجی همچون شبکه من و تو به حمایت از او پرداخته است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امثال این خانم موسوی و مثل او ظرفیت ندارند که اگر جایی مثل تلویزیون و… مطرح شدند ، راه را گم نکنند ،آنهایی که تو و امثال تو را سر زبان می‌اندازند مواظب باشید خائنها و وطن فروش ها و بیگانگان نباشند. آب به آسیاب دشمن نریزید و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *