فیلم کامل کیف قاپی و سرقت کیف در معالی آباد شیراز (وحشتناک 18+)

فیلم کامل کیف قاپی و سرقت کیف در معالی آباد شیراز (وحشتناک 18+)

فیلم کامل کیف قاپی در معالی آباد شیراز در کوچه 5 و جزئیات سرقت ساک دستی زن میانسال در معالی آباد شیراز را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کیف قاپی و سرقت کیف در معالی آباد شیراز (وحشتناک 18+)

فیلم کامل کیف قاپی در معالی آباد شیراز

ویدیوی جنجالی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر سرقت و کیف قاپی وحشیانه در کوچه پنجم علی آباد شیراز میباشد.

زن میانسالی که با یک ساک دستی وارد آپارتمان خود می شود و یک کیف قاپ را تعقیب کرده و به بهانه اینکه مهمان یکی از ساکنین ساختمان است با او وارد آپارتمان می شود زن میانسال در حالی که تصمیم به وارد شدن درون آسانسور را دارد این کیف قاپ ساک دستی زن میانسال را به زور از دست او می کشد این زن تلاش زیادی می‌کند تا از سرقت کیفش ممانعت کند اما بر روی زمین می افتد و سارق او را بر روی زمین کشیده و در نهایت موفق می شود که کیف را برباید.

باید توجه داشته باشید که این روزها سارقان با شگردهای مختلفی در حال کیف قاپی بوده و باید حسابی مراقب باشید به خصوص زمانی که وارد ساختمان می شوید حواستان باشد که چه کسی همراه شما وارد ساختمان می شود باید به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشید .

✅ همچنین ببینید فیلم کامل سرقت گردنبند محمدرضا مهدوی فوتبالیست

به تنهایی از کوچه های خلوت عبور نکنید و مراقب رفتار مشکوک افراد اطراف خود باشید جالب است بدانید که در چند سال اخیر تعداد سارقانی که دست به سرقت می زنند جرم اولی بودند و سابقه کیف قاپی و یا سرقت نداشتند به همین دلیل است که باید بیشتر از اموال خود مراقبت کنید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. علی اصغرحصاری

    چرا بیشترافراد سرقت اولی هستن چرا اینقدزیادشده من خودم پنج بارپراید وسیله کار وروزی زن وبچه ام سرقت شد اون بلوچ ۲۰میلیون پولمو کشیدبالا قانون نیست امنیت نیست بقران برای پول نون خانه موندم بنظرتان چیکارکنم ۵۳سال سن .راهی جز دزدی دارم .عرضه دزدی هم ندارم وگرنه من هرساعت هرروز میمیرم مرگ بر مسول دزد وبی لیاقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *