کیمیا علیزاده الان کجاست چرا به تیم ملی بلغاستان رفت؟

کیمیا علیزاده الان کجاست چرا به تیم ملی بلغاستان رفت؟

کیمیا علیزاده الان کجاست؟

کیمیا علیزاده اولین زن مدال آور المپیک تیم ملی تکواندو ایران که در سال 1399 از ایران مهاجرت کرد و برای تیم پناهندگان مسابقه میداد حالا به تیم ملی بلغارستان پیوسته است و زیر پرچم این کشور از این به بعد بازی خواهد کرد.

کیمیا علیزاده الان کجاست چرا به تیم ملی بلغاستان رفت؟چرا به تیم ملی بلغاستان رفت؟

اسلاوی بینف، رئیس فدراسیون تکواندو بلغارستان علاقه زیادی به تقویت ورزش زنان این کشور دارد و به دنبال جذب ورزشکاران زن و تغییر تابعیت انهاست که کیمیا علیزاده وضعیت آزادتری نسبت به سایر ورزشکان دیگر کشورها دارد.

 

کیمیا علیزاده متولد نوزدهم تیرماه سال ۱۳۷۷ در کرج میباشد پدر و مادر و اصالتاً آذری هستند و پدرش متولد زنوز در توابع شهرهای آذربایجان می باشد مادرش نیز اهل اردبیل است.همسر او حامد معدنچی والیبالیست اسبق تیم ملی است

حامد معدنچی مانند کیمیا ورزشکار است و در رشته والیبال فعالیت داشته است. در تیم آلومینیوم المهدی فعالیت خود را اغاز کرده.و در گذشته عضو تیم ملی والیبال ایران بوده است . او به دلیل مصدومیت مجبور به ترک این رشته شده و در حال حاضر مدرس والیبال در مدرسه می باشد. حامد معدنچی متولد نهم آذر ماه سال ۱۳۶۸ در کرج است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *