ماجرای کامل گاز گرفتگی مدرسه فرزانگان اردبیل چیست +تعداد مصدومان

ماجرای کامل گاز گرفتگی مدرسه فرزانگان اردبیل چیست +تعداد مصدومان

ماجرای کامل گاز گرفتگی مدرسه دبیرستان فرزانگان اردبیل چیست چرا دانش اموزان مدرسه فرزانگان اردبیل در دچار گازگرفتنی شدند؟

ماجرای کامل گاز گرفتگی مدرسه دبیرستان فرزانگان اردبیل

ظهر روز گذشته ساعت ۱۱:۳۰ اتفاق عجیبی در دبیرستان دخترانه فرزانگان در اردبیل رخ داد و چندین دانش آموز بر اثر گازگرفتگی مسموم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سردرد و ضعف جسمانی و خستگی شدید و حالت تهوع دانش آموزان باعث شد که مسئولان مدرسه به این موضوع توجه کنند بلافاصله اورژانس را در جریان کار قرار دهند.

گفته می‌شود که مسمومیت آن‌ها ناشی از گاز مونوکسیدکربن بوده است که با تماس مسئولان مدرسه هفت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند فرماندار اردبیل در این باره می گویند تکنسین های اورژانس اردبیل تلاش کردند که دانش آموزان را سریعتر درمان کنند در این اتفاق منواکسید کربن باعث شده بود که ۶۱ نفر از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شوند و همچنین معلم و چندین کادر دبیرستانی نیز دچار مسمومیت شده بودند این گاز از موتورخانه مدرسه که نشتی داده بود وارد کلاس ها شد.

وی ادامه داد: ساعتی پس از تعطیلی مدرسه فوق و بازگشت دانش آموزان و معلمان به منزل، علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن در برخی افراد مشاهده شد که با مراجعه به مرکز درمانی مراکز در بیمارستان اردبیل، در نهایت حادثه استنشاق گاز مونوکسید کربن در فرزانگان رخ داد. . دبیرستان دخترانه اردبیل. حدود 70 مصدوم منتقل و به بیمارستان ارجاع شده اند و حال بالینی همه مصدومان خوب است و 56 نفر در ساعات گذشته از مراکز بیمارستانی اردبیل ترخیص شده اند و 14 نفر دیگر نیز تا یک ساعت آینده ترخیص خواهند شد. .

استاندار اردبیل تصریح کرد: ابعاد کامل و دقیق حادثه فوق در این دبیرستان توسط کارشناسان در دست بررسی است و به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در مجتمع هایی مانند مدارس اردبیل با همکاری آموزش و پرورش اردبیل و آموزش و پرورش و شهرستان اردبیل. شرکت گاز، تجهیزات گرمایشی از فردا نصب می شود. همینطور در مدارس شهر اردبیل در قالب بازدید و تمرین بازنگری و در صورت وجود ایراد، ایرادات رفع می شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا