فیلم کامل گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم را ببینید

فیلم کامل گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم +واکنش های کاربران

انتشار امروز 22 اسفند 1400 * فیلم کامل گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم را به همراه جزییات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم را ببینید

فیلم کامل گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه بویر احمد روز گذشته به بخش دیشموک رفته و از روستاهای این بخش بازدید کرد گرفتاریها و وضعیت بحرانی مردم این منطقه باعث شد که سیدعلی احمدزاده احساساتی شود و گریه کند سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد در این باره گفت یک بحث ناخودآگاه پیش آمد که من وارد یک منطقه شدم که روستایان این منطقه به دلیل جاده صعب العبور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند آنها آب آشامیدنی و زمین کشاورزی مناسب نداشتند و زن و مرد و کودک آنها تقاضای کمک از من داشتند آنها می‌گفتند نانب برای خوردن نداریم .

با توجه به اینکه جاده ارتباطی تاکنون چند نفر را در این منطقه به کام مرگ برده است چراکه رودخانه خروشانی دسترسی آنها به جاده را مسدود کرده است و زنان باردار نیز نمی‌توانند خدماتی دریافت کنند او می گوید وقتی به روستا رفتم حداقل ۲۰ کودک به دور خودروی من آمدند در شرایط سخت و بحرانی آنها را دیدم اما وقتی که فقر و گرسنگی و لباسهای کهنه آن‌ها را دیدم به شدت ناراحت شده و گریه ام گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اقدامات خود را در این منطقه محروم انجام خواهیم داد و قول می دهم جاده برای منطقه بزنیم، آب آشامیدنی آنها را فراهم کنیم و در سال ۱۴۰۱ از این وضعیت بیرون بیاوریم.

احمدزاده از معاون اقتصادی خود خواست که شخصاً به این منطقه برود و با نیروهای بسیج و سپاه خانه به خانه برگردند تا مشخص شود مشکل مردم منطقه چیست و تا جایی که می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

وی عنوان کرد: به هر حال اگر این فیلم گریه ام باعث شد به کسی بر بخورد عذرخواهی می کنم اما این واقعیت در صحنه بود که پیش آمد و باعث گریه ام شد، بنابراین هر کاری از دستمان بر می‌آید باید انجام دهیم و هم اکنون خیرین از نقاط مختلف کشور تماس داشتند که ما می‌خواهیم به این منطقه کمک کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. استاندار محترم لطف کنید به نمایندگان مجلس بگید باگرفتن رشوه سکوت میکنن !بعنوان نماینده این ملت دارن پول مفت میگیرن !شیطانم ۱۷هزارسال عبادت کرده ولی چه حاصل!تو کشورهای دیگه عبادت نمی کنن ولی انسانیت سرشون میشه شما هرروز میبیند که مردم تو اشغالها دنبال نون شبشون هستن !موشک به چه درد مردم میخوره !شما دنبال چی هستین روسیه کمونیست یا استالین جنایتکار !یک مقدار به وجدانتون مراجعه کنین !اخوندها که بدنبال صیغه وکثافت کاریهای خودشونن براشم توجیه شرعی دارن !مثل کشیشهای قرن ۱۷اروپا . اقای استاندار محترم تمام ایران این مشکلاتو داره شما یه گوشه کوچیک دیدین

  2. گریه مشکلی حل نمیکند البته که جناب استاندارآدم دل رحم ومهربانی است وانشالله خوش نیت ولی اینکه استاندار به حال مردم گریه کند یعنی خیلی حرفها!!!پس حاکمیت باید قدر نجابت این مردم را بداند نه از آن سو استفاده کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *