فیلم کامل گریه و اشک شوق دختر جوان از دیدن حسن یزدانی

فیلم کامل گریه و اشک شوق دختر جوان از دیدن حسن یزدانی

فیلم کامل گریه و اشک شوق دختر جوان از دیدن حسن یزدانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل گریه و اشک شوق دختر جوان از دیدن حسن یزدانی

فیلم کامل گریه دختر جوان از دیدن حسن یزدانی

حسن یزدانی یکی از کشتی گیران حرفه ای تیم ملی ایران بوده که دارای محبوبیت زیادی در بین علاقمندان به ورزش می باشد حتی کسانی که کشتی را دنبال نمی کنند حسن یزدانی را به خوبی می شناسند ویدیوهای مختلفی از حسن یزدانی و محبوبیتش در بین مردم در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده خوش اخلاقی این کشتی‌گیر با هوادارانش است.

حسن یزدانی که دارنده چندین مدال طلای المپیک و مسابقات جهانی است در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بسیاری از مردم او را تختی کشتی ایران می‌دانند که با سن و سال کمی که دارد توانسته افتخارات زیادی برای کشتی ایران به ارمغان بیاورد ویدیویی از ابراز علاقه و خوشحالی یک دختر جوان در حین مواجه شدن با حسن یزدانی در فضای مجازی منتشر شده که در نوع خود جالب است.

حسن یزدانی در یک خانواده 6 نفره زندگی می کند و 3 برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی هم در رشته کشتی فعالیت داشته است اما نه بطوری که به صورت حرفه ای کشتی را دنبال کند و کشتی سنتی کار می کرد.محل زندگی حسن یزدانی در گیل خواران شهرستان جویبار می باشد، همچنین حسن یزدانی در رابطه با مردم شهرش اینگونه می گوید:هم شهری هایم برای قهرمانان احترام بسیاری قائل هستند و علاقه بسیاری به ورزش کشتی دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *