گریه رامین رضاییان برای فیلم معجزه در سلول شماره هفت

فیلم گریه کردن رامین رضاییان

گریه رامین رضاییان در استوری اینستاگرام که حواشی زیادی را به دنبال داشته را به همراه جزئیات در ادامه این بخش مشاهده نمایید.

فوتبالیست تیم ملی کشورمان در اینستاگرام فیلمی از خودش استوری کرده که هوادارانش را حسابی متعجب کرده است

گریه رامین رضاییان در استوری اینستاگرام

این بازیکن فوتبال که خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه کرده است این روزها را مشغول تماشای فیلم های سینمایی می باشد

رامین رضاییان در حال تماشای فیلم ترکی معجزه در سلول شماره ۷ بود که احساساتی شده و به گریه افتاد و از اشک های خود فیلم گرفته و در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

اینفیلم واکنش‌های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است و با او شوخی های زیادی شده.

برخی از کاربران برای نوشته اند که ای کاش ما هم دغدغه های تو را داشتیم که برای داستان یک فیلم اشک های مان می آمد ما آنقدر در زندگیمان اتفاقات بد رخ داده که هیچ داستان و فیلمی نمی‌تواند اشکمان را در بیاورد.

همچنین ببینید:

لازم به ذکر است که رضاییان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری میباشد

فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.

این روز‌ها شاید برای چندمین بار اسیر موارد حاشیه‌ای شده است؛ داستان جدید مربوط به انتشار فیلمی از سوی دختری به اسم آماندا است که مدعی شده چندسالی با رامین رضاییان در ارتباط بوده و رامین برای سر زدن به او چند روز یکبار سوار هواپیما می‌شود و مسیر طولانی را طی می‌کند.

به گزارش فرارو، این دختر در ویدیویی منتشر شده از ۵ سال ارتباطش با رامین رضاییان می‌گوید و بعد هم انتهای ویدیویی تصاویر از چت هایش با رامین منتشر می‌شود. پر واضح است که تا همینجا مدرکی بر راستی آزمایی صحبت‌های آماندا مربوط به ارتباط ۵ ساله اش با رامین رضاییان وجود ندارد، به ویژه اینکه اخباری در فضای مجازی منتشر شده که دو نفر از چهره‌های سرشناس دیگر که یکی خواننده و دیگری بازیگر سرشناسی هم هستند شبیه چت‌های منتشر شده با آماندا داشته اند.

بیوگرافی آماندا دوست دختر رامین رضاییان +افشاگری آماندا مدل +اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. به قول بهروز وثوقی
    مارو چه به روضه؟ ما خودمون روضه ایم؛ ولی گریه‌کُن نداریم دلمون کربلاست

  2. محمد نقی ئی

    اگر کسی با رامین در تماس است بگوئید روزی 3 لیوان قهوه نسکافه/ یک لیوان دمنوش چای قرمز ترش (تهیه شده با 7 غنچه چای) 2 عدد سیب و 10 تا توت فرنگی و 10 تا عناب بخوره . بعد از مصرف احساس گرمائی میکنه نگران نباشه- 2- 3 روز بعد 2- 3نوبت دفع مدفوع روان داغ خواهد داشت و انشائ ا.. بعدش رهائی. اما دو هفته بعد هم ادامه دهد تا کاملا پاکسازی شود.

  3. وااا فیلم هم گریه داره
    ازشما بعیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *