فیلم کامل / گریه علی دایی برای نورا اشک عادل فردوسی پور را هم دراورد

فیلم کامل / گریه علی دایی برای نورا اشک عادل فردوسی پور را هم دراورد

گریه علی دایی برای نورا اشک عادل فردوسی پور را هم دراورد و مصاحبه علی دایی در برنامه 360 عادل فردوسی پور را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل / گریه علی دایی برای نورا اشک عادل فردوسی پور را هم دراورد

علی دایی یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان در برنامه 360 عادل فردوسی پور حضور پیدا کرد که بعد از گذشت سالها در یکی مصاحبه کامل حاضر شد و درباره اتفاقات زندگی خود صحبت کرد.

او از زمانی که برای فرزندش گریه کرده توضیح داد که زمانی در سانحه رانندگی مصدوم شده بود دخترش نورا به آغوش امد و علی دایی گریه کرد که اگر من در این دنیا نباشم سرنوشت نورا چه میشود علی دایی در حالی این حرف را زد که اشک در چشمانش جمع شد و فردوسی پور هم به او گفت اگر گریه کنی منم گریه میکنم.

گریه علی دایی برای نورا

فردوسی پور سالهاست که از صداوسیما کنار رفته است و برنامه 360 اولین برنامه او در سالهای اخیر میباشد که تصمیم دارد در هر قسمت یکی از چهره های معروف و بزرگ فوتبال ایران را دعوت کند و با او گپ و گفتی داشته باشد که در انتخاب اولش علی دایی بود.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ که زیر نظر عادل فردوسی‌پور و تیم برنامه‌ی ۹۰ توسعه یافته است، به‌طور اختصاصی برای دانلود و پیگیری تازه‌ترین اخبار فوتبال ایران و جهان در پلتفرم بازار منتشر شد.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ که با شعار «فوتبال برای همه» به‌تازگی آغاز به کار کرده است، زیر نظر عادل فردوسی‌پور و توسط تیم برنامه‌ ۹۰ و با هدف «ایجاد تجربه‌ جذاب و متفاوت از دنیای فوتبال» توسعه یافته است.

این اپلیکیشن که هم‌اکنون از پلتفرم بازار دردسترس است، به گفته‌ تیم سازنده به‌دنبال این است تا «لذت بردن از فوتبال را برای همه میسر کند؛ چه برای افرادی که علاقه‌مند به پیگیری اخبار فوتبال از رسانه‌های دیگر نیستند، چه برای آن‌هایی که محتوا‌های دیگر برایشان جذاب نیست.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یه مشت کثافت دور هم جمع شدند
    اون عادل وطن فروش بره گمشه پیش عنترنشنالا کثافت پوخ بخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *