فیلم کامل یاسر درخشان تجربه گر زندگی پس از زندگی ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

فیلم کامل یاسر درخشان تجربه گر زندگی پس از زندگی ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

یاسر درخشان متولد دهه 50 در چهارمحال و بختیاری بوده اما در شهر اصفهان بزرگ شده و اقامت دارد شغل وی آزاد بوده و متاهل است و دو فرزند دختر دارد.

قسمت ۱۵ فصل ۴ زندگی پس از زندگی با حضور یاسر درخشان تجربه گر زندگی پس از زندگی 17 فروردین 1402 پخش شد و درباره اتفاقات بعد از مرگ که تجربه کرده بود صحبت کرد.

فیلم کامل یاسر درخشان تجربه گر زندگی پس از زندگی ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

یاسر درخشان تجربه گر زندگی پس از زندگی

اتفاقاتی که بعد از مرگ سایر درخشان رخ داده میتواند برای بسیار از مردم ترسناک باشد به جرات میتوان گفت برنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های جذاب و جالب در ماه مبارک رمضان بوده که توانسته مخاطبان زیادی را در مقابل تلویزیون بنشاند و شبکه چهار را بسیار پر بیننده کند.

زندگی بعد از مرگ

نکته مهم این است که گرچه بهشت و جهنم نتیجه کار ماست، اما این دو مخلوق خداوند هستند و این بدان معنی است که در حال حاضر هم بهشت و هم جهنم خلق شده و وجود دارند. این یکی از لوازم اعتقادی شیعیان است که در امور کلامی، فلسفی و عرفانی در به آن پرداخته شده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل علیرضا غلامی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

 فیلم کامل رسول نجفیان در زندگی پس از زندگی تجربه مرگ

فیلم کامل/ مسعود نبی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

زندگی پس از زندگی یک فرایند طی شده و کار گروهی است. از سال ۹۵ و قبل از آن طراحی هایش آغاز شد و من این کار را با هزینه شخصی شروع کردم. روی صحبت من با مدیران سازمان صداوسیما است. خیلی مهم و تعیین کننده است که مدیری سوژه ای را تشخیص دهد که ظرفیت دارد و برایش بستری فراهم کند. این برنامه با هزینه شخصی شروع شده لازم بوده اما کافی نبوده است.

در ایام ماه مبارک رمضان ساخت برنامه‌ای درباره مفهوم مرگ، تجربه مرگ و یا به قولی “زندگی پس از زندگی” بسیار بجا بوده و تلویزیون را از قرار گرفتن بر ریل “ایده‌های تکراری” نجات داده است. برنامه‌ای که با ساده‌ترین لوکیشن و شبکه کم بیننده‌تر نسبت به برخی از برنامه‌ها و شبکه‌ها، این روزها بیننده زیادی هم در تلویزیون دارد و هم بسیاری گفت‌وگوهای قبلی عباس موزون تهیه‌کننده و مجری این برنامه را با مهمانانش در سایت تلوبیون و حتی برخی‌شان را به صورت کوتاه در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *