یکشنبه 4 آبان ماه تعطیل رسمی است؟ یا لغو شد؟

یکشنبه 4 آبان ماه تعطیل رسمی است؟ یا لغو شد؟

یکشنبه 4 آبان ماه تعطیل رسمی است؟ یا لغو شد؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در تقویم رسمی کشورمان روز یکشنبه به دلیل شهادت امام حسن عسکری پدر امام زمان تعطیلی رسمی است اما با توجه به شدت شیوع بیماری کرونا تعطیلی در حاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست که آیا تعطیلی رسمی خواهد بود یا خیر .

یکشنبه 4 آبان ماه تعطیل رسمی است؟

یکشنبه 4 آبان ماه تعطیل رسمی است؟ یا لغو شد؟

با توجه به حضور مردم همیشه در صحنه برای بستن بار سفر در این ایام قرار است که این تعطیلی لغو شود.

از این رو  علی مطهری، نماینده سابق مجلس با توجه به شدت شیوع کرونا به دولت پیشنهاد داد که تعطیلی‌ پیش رو را لغو کند تا مردم به سفر نروند.

هنوز مشخص نشده است که این خبر تایید می شود یا خیر، باید منتظر ماند ببینیم تا چند روز آینده تصمیم مسئولان برای آن چیست

بسیاری از افراد از تعطیل بودن یا نبودن این روز اطمینان ندارند و یا حتی از علت آن نیز بی خبر هستند! لازم به بیان است روز هشتم ماه ربیع الاول (به بیان دقیق تر روز هشتم ماه ربیع الاول در سال ۲۰۶ هجری قمری)، طبق روایتى روز وفات امام حسن عسگرى (علیه السلام) است و و از همان روز نیز، امامت حضرت صاحب الزمان، حجه بن الحسن (عج) آغاز شده است.

پس سزاوار و شایسته می باشد که در این روز اندوهگین باشیم؛ به خصوص با در نظر گرفتن این که صاحب این مصیبت حضرت صاحب الزمان، حجه بن الحسن (عج) است؛ پس بایستی آن امام (علیه السلام) را با هر زیارتى که به ذهن مى رسد، زیارت کنیم و به امام زمان (علیه السلام) نیز تسلیت بگوییم.

کشور ایران در طی چند روز گذشته بیشترین مرگ و میر را در بین کشورهای دیگر داشته و به صدر جدول مرگ و میر روزانه کووید-19 رسیده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *