دانلود کامل سریال آنتن قسمت دوازدهم ۱۲ ویدائو | سریال آنتن قسمت 12

دانلود کامل سریال آنتن قسمت دوازدهم ۱۲ ویدائو | سریال آنتن قسمت 12

دانلود کامل سریال آنتن قسمت دوازدهم 12 و سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۱۲ با کیفیت اصلی از ویدائو را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت دوازدهم ۱۲ ویدائو | سریال آنتن قسمت 12

سریال آنتن موفق شده بیننده های زیادی را به دست آورد و در حال حاضر 12 قسمت این سریال عرضه شده که در این صفحه قسمت 12 را میتوانید دانلود کنید سریال طنزی به دانشگاه رفتن یک مادر بزرگ میپردازد که فرزندانش سعی میکنند او را منصرف کنند اما علاقه این مادر بزرگ به دانشگاه تصیمیم او را عوض نمیکند حالا فرزندانش تلاش میکنند که کاری کنند تا او از دانشگاه اخراج شود.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت دوازدهم 12

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: 12
دریافت: دانلود قسمت 12 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30
سایر قسمت ها
دانلود همه قسمت های سریال آنتن

موضوع و داستان سریال انتن

سریال آنتن این روز ها برای دوست داران ژانر کمدی بسیار بحث برانگیز است. برای نقد آنتن، کمی با این سریال جدید شبکه نمایش خانگی آشنا می شویم. سریال طنز آنتن، محصول جدید شبکه نمایش خانگی، مجموعه کمدی ای است که به تازگی به نمایش درآمده است و با موضوع جنجالی خود، نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. آنتن، به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی، از شهریور ماه 1401 آغاز به پخش کرده و با بازی بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی، سعی در جلب مخاطب داشته است. این سریال چهارشنبه های هر هفته از شبکه فیلم نت پخش می‌شود.

ایفای نقش در سریال «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که امروز دهمین قسمت آن عرضه شد و همچنین بازی در سریال «آنتن» که سه قسمت از آن در پلتفرم فیلمنت عرضه شده است دو نقش کمدی جدید است که پژمان جمشیدی همزمان در شبکه نمایش خانگی دارد.

جمشیدی که از لحاظ ظاهر هم در مرحله‌ای است که هم نقش جوان سربه هوای عاشق‌پیشه را به او می‌دهند و هم مرد میانسال غیرتی، با تغییرهای کوچک در گریم، در این دو سریال ظاهر شده و به نظر می‌رسد نقش‌هایی شبیه به هم را جلوی دوربین ایفا کرده است. کاراکترهایی که بی‌شباهت به فریبرز باغ‌بیشه سریال «زیرخاکی» نیستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *