آرمیتا عباسی کیست بیوگرافی و ماجرای تجاوز از شایعه تا واقعیت

بیوگرافی آرمیتا عباسی در کرج کیست خبرگزاری فارس گزارش میدهد

آرمیتا عباسی اهل کرج کیست ماجرای مرگ دختر کرجی از شایعه تا واقعیت که توسط رسانه های معاند منتشر شده است.

بازداشت آرمیتا عباسی همچنان یکی از اخباری بوده که رسانه های خارجی به آن میپردازند دختری اهل کرج که در اغتشاشات دستگیر شد و بعد از مدتی به بیمارستان منتقل گردید و رسانه های بیگانه مدعی هستند که او مورد تعرض جنسی قرار گرفته و به این دلیل به بیمارستان منتقل شده است. دادگستری کرج اعلام کرده که آرمیتا مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید داشته است دلیل انتقال او به بیمارستان این بیماری بوده است.

 

صحبت های رئیس کل دادگستری استان البرز درباره آرمیتا عباسی

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت:

* طی روزهای گذشته، در فضای مجازی ادعاهایی در رابطه با دختری به نام آرمیتا عباسی منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از یک هفته بازداشت، به بیمارستانی در کرج منتقل شده و در بیمارستان مشخص شده است که وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

 

* دو نفر در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند که در اقاریر خود اعلام کردند فردی که به عنوان سرشبکه با او در ارتباط هستند، خانمی به نام آرمیتا عباسی است.

آرمیتا عباسی کیست بیوگرافی و ماجرای تجاوز از شایعه تا واقعیت

* پس از دریافت این اقاریر دستور بازداشت و بازرسی منزل خانم عباسی در کرج صادر شد.

* پس از تفهیم اتهامات، این فرد به بازداشتگاه اعزام شد که در تاریخ ۲۵ مهر ماه اعلام کرد که روده‌هایش مشکل دارد که با توجه به ادعای وی با دستور قضایی این خانم برای بررسی موضوع و درمان به بیمارستان امام علی (ع) کرج اعزام شد.

* (با اشاره به اینکه ادعای تجاوز از اساس دروغ است): پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده و در معاینات انجام شده مشخص شد که در حال حاضر مشکلی خاصی ندارد و کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شد که به محض مرخص شدن، دستوراتی مبنی بر انجام معاینات تکمیلی برای این فرد صادر شد تا در ادامه مشکلی برای سلامتی وی ایجاد نشود.

* این خانم به دلیل نوع اتهام و جرایم با صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می برد و همچنین براساس قانون با خانواده خود در تماس است.

 

* شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.

در چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی خبرهایی پیرامون دختری به نام آرمیتا عباسی وایرال شده بود درباره اینکه پس از از هفت روز دستگیری به یکباره به بیمارستانی در کرج  انتقال داده است و در بیمارستان مشخص شده است که وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

آرمیتا عباسی در اینستاگرام فرخوان اغتشاش میداده

در نهایت حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز به این خبر واکنش نشان داد تا به شایعات پایان دهد او گفت با توجه به گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۲ نفر در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند که در اقاریر خود اعلام کردند فردی که به عنوان سرشبکه این دو نفر را برای انتشار فراخوان‌ها و مطالب در فضای مجازی هدایت و تغذیه می‌کرده است، خانمی به نام آرمیتا عباسی است.

وی با بیان اینکه صفحه مجازی این فرد در فضای مجازی اقدام به انتشار فراخوان برای اغتشاش میکرده است، گفت: این افراد قصد داشتند تا با استفاده از کوکتل مولوتوف به پایگاه‌های بسیج، کانکس‌های انتظامی و کلانتری‌های این منطقه حمله و اقدام به آشوب کنند.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این اقاریر دستور بازداشت و بازرسی منزل آرمیتا عباسی در کرج صادر شد، گفت: در بازرسی از منزل این خانم چند بطری ۱.۵ لیتری بنزین، ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی فندک کشف شد.

وی افزود: پس از تفهیم اتهامات ، این فرد به بازداشتگاه اعزام شد که در تاریخ ۲۵ مهرماه اعلام کرد که روده‌هایش مشکل دارد که با توجه به ادعای وی با دستور قضایی این خانم برای بررسی موضوع و درمان به بیمارستان امام علی (ع) کرج اعزام شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه ادعای تجاوز از اساس دروغ است، بیان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده و در معاینات انجام شده مشخص شد که در حال حاضر مشکلی خاصی ندارد و کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شد که به محض مرخص شدن، دستوراتی مبنی بر انجام معاینات تکمیلی برای این فرد صادر شد تا در ادامه مشکلی برای سلامتی وی ایجاد نشود.

وی افزود: این خانم به دلیل نوع اتهام و جرایم و اینکه لیدر اغتشاشات بوده و اقلام و تجهیزات آشوبگرانه از منزل وی کشف شده، با صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می‌برد و همچنین براساس قانون با خانواده خود در تماس است.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.

گزارش بیمارستان امام علی(ع) کرج از روند درمان آرمیتا عباسی

براساس اسناد و مدارک پزشکی خانم آرمیتا عباسی، این فرد در تاریخ ۲۵ مهرماه سال جاری به بیمارستان امام علی (ع) – دانشگاه علوم پزشکی استان البرز – شهر کرج منتقل شده است و در ساعت ۲۱:۱۳ پذیرش و در بخش اورژانس بستری شده است.

پزشک معالج در خصوص مشکل بیمار در برگه شرح حال وی عنوان اسهال خونی ذکر کرده است، که از ۳ روز پیش اسهال خونی آغاز و در هر روز ۵ نوبت این حالت تکرار شده است، لذا بیمار در اتاق ایزوله بستری شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

17 نظر

  1. سوال دارم یعنی تمام مردم ایران و فرزندان ایران مشکل و بیماری زمینه ای دارند که این طور نوشتید اگر اینطور هم باشد که شما می‌گویید دولتمردان بی کفایت ما چه کرده اند که از دختر شانزده ساله تا مرد پنجاه ساله درگیر قرص اعصاب و بیماری قلبی هستند کمی هم در قلمدان وجدان قرار دهید اینهمه آدم خودکشی کردند آن هم در یک ماه چطور قبل از این آمار می‌گفت کشوری که امید زندگی درآن است چطور اینقدر راحت دروغ میگید

  2. بله همه دروغگو هستن بجزشما کثافتها
    این جنایت ها فراموش نمی شود
    منتظر خشم انتقام مردم باشید✊

    • یاد اون ضرب‌المثل معروف افتادم که:
      نادان نصفه می‌شنود ربعه می‌فهمد ولی دوبرابر واکنش نشان می‌دهد.
      تو که هنوز سند و مدرک کافی نداری چطور به خودت اجازه می‌دی حکم اعدام صادر کنی؟

  3. خدا کنه خدا کنه همش شایعه باشه چون تصور چنان مرگ دردناکی که نیمی از آن هم برای هر زنی یک کابوس دردآوره!

  4. خفه شین فقط خفه شین پایانتون نزدیکه هرچی خون بریزید بی فایده است داعشی ها عاقبتی بدتر از قذافی در انتظار شماست …

    • سلام بیخودی نخواه به اجبار دروغ های رسانه های معاند را باور کنین مگر نمیگن فلانی کشته شده اینا که از همه چی فیلم دارن چطور از موقعی که شخص کشته میشه فیلم ندارند پروژه کشته سازی پروژه مردود و فشلی هست که توسط معاندین اجرا میشه راستی چیزی راجع به داعش نمیدانی چون اگر روزی داعش به این مملکت بیاد جرئت نفس کشیدن هم ندارین

  5. معاند، دشمن؟؟!!!!! دشمن ایران و ایرانی معلومه که کیه

  6. جان خودتان و خانواده تان فدای رهبرتان👌🏾

    • هر کی خربزه میخوره پایلرزش میشینه همه همه پشتش بودن نترسین نترسین الان مسیح پولینزاد براش تشتک می زنه زلنسکی دلقکم حمایت میکنه
      اصلا در سحت این خبر باید شک کرد شاچراغ که هیچی نیست بچه های پروانه ای اصلا مهم نیست
      مهناز افشار رو بچسب سمت نو چی میگه جامعه جهانی افکار عمومی فعالین فضای مجازی سیما ثابت(شهرکی) اتحادیه اروپا و….

  7. خب چرا اجازه نمیدید یه پزشک بی طرف بیاد بررسی کنه،تشخیص علت فوت کار سختی نیست،

    • پدرجان برای هر مسله که زود بیطرف و با طرف ممیاو وسط مردک جیسون رضاییجاسوس بود ازاد شد رفت اوعای خیارت کرد امریکا از پولهای بلوکه کشور ایران خسارت می گیره
      پولینزاد هم تو امریکا همیکار رو کرده جواب اینا چیه سر خم کردن

  8. اره رسانه های معاند دروغ میگن شما و صدا سیما راست میگین 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

  9. خدا به بعضی ها عقل بده که شدن بازیچه سیاست های خارجی ها
    و فک میکنن این انقلاب تموم میشه نه جانم خون شهدا هیچ وقت پایمال نمیشه
    پدر و پدرانمان که خونشون در این راه ریخته شد به خاطر ماندگاری این نظام و انقلاب بوده و زهی خیال باطل که فک کنید با چند تا آشغال سوزوندن و خودزنی هاتون این نظام برکنار شه

    • شهدای ما برای ایران و مردم ایران جنگیدن نه نظام، که اگر امروز بودند نمیزاشتند انقدر درگیری زیاد بشه، قال قضیه رو میکندن. اونا جیگر داشتن رفتن جنگیدن، ما هم داریم جیگر پیدا میکنیم تک تکتونو محاکمه میکنیم.

  10. مطمئن باشید بلایی که سر این دختر آوردین ، سر پلیس های زن میاریم .
    تموم شد دیگه مدارا .

  11. چرا هر کسی دسگیر میشه بیماریش بد خیم میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *