ماجرای آشنایی و ازدواج الهام چرخنده با همسرش محمد درویشی

خاطره جعلی از نحوه آشنایی و ازدواج الهام چرخنده با همسرش

باز هم تخریب الهام چرخنده با خاطره جعلی از ماجرای آشنایی الهام چرخنده با همسرش محمد درویشی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خاطره جعلی از ماجرای آشنایی و ازدواج الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر جنجالی کشورمان که چندی پیش خبر ازدواج سومش با حجت الاسلام سید محمد درویشی رسانه‌ای شد  حالا خاطره ای جعلی از ماجرای آشنایی ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده که بازهم این ابن هنرمند حاشیه وه وجود اورده اند

ماجرای آشنایی و ازدواج الهام چرخنده با همسرش محمد درویشی

متنی به نقل از الهام چرخنده در فضای مجازی دست به دست میشود به این شکل:

با توجه به پیام‌های متعددی که از جانب کاربران برایم ارسال شده است و درباره نحوه آشنایی با همسرم سوال شده می‌خواهم که توضیحی را به آنها بدهم الهام چرخنده در این باره نوشت من شاگرد کلاس فقه حجت الاسلام محمد درویشی بودم که بعد از مدتی عاشق سجایای اخلاقی و چهره جوان و پر نشاط او شدم و مدت ها با خودم درگیر بودم که این موضوع را با وی در میان بگذارم و در نهایت ماجرا را به او بازگو کردم و گفتم که شیفته سجایای اخلاقی شما شده ام آقا سید هم که به من لطف داشتند گفتند اختیار دارید بانو سجایای شما بیشتر از بنده است  مدتی گذشت تا بنده فهمیدم سید حین تدریس دوست دارند که قهوه نوش جان کنند و من هم که از تجربه چندین ساله شوهرداری بهره مند بودم در زنگ استراحت کلاس به جای چای ایرانی برایش قهوه فرانسوی دست ساز خودم را با لایه خامه درست کردم که الحمدلله بسیار مورد پسند آقا قرار گرفت همچنین برای ایشان آش درست می‌کردم و برای ناهار با خودم می بردم بالاخره قهوه و آش کار ساز شد و مهر من در دل آقا سید محمد نشست.

ماجرای آشنایی و ازدواج الهام چرخنده با همسرش محمد درویشی

واکنش الهام چرخنده به این متن

الهام چرخنده در واکنش به این خبر گفت: این اخبار کذب است 8 سال خواستند مرا تحقیر کنند، لعنت به کسانی که شایعه پراکنی می کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *