ابراهیم شفیعی بازیگر | بیوگرافی ابراهیم شفیعی و همسرش شراره پورجلال

بیوگرافی ابراهیم شفیعی بازیگر و همسرش شراره پورجلال + پسرش

بیوگرافی ابراهیم شفیعی بازیگر و همسرش شراره پورجلال + پسرش و سن ابراهیم شفیعی دوبلور پاتریک در بچه محل و خنده بازار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

آقای شفیعی از بازیگرانی بوده که خیلی خوب توانسته در ژانر طنز به ایفای نقش بپردازد او را بیشتر به عنوان بازیگر طنز برای گروه کودک و نوجوان میشناسند

او با برنامه خنده بازار به شهرت رسید و با درخشش در کتابخانه عمو پورنگ در نقش پهلوان پنبه و در محله گل و بلبل با نقش ایاز (پدر عمو پورنگ) گام های دیگر خود را برداشت ایشان همچنین با نقش خر در کلبه عمو پورنگ به محبوبیت در نزد کودکان و نوجوانان رسید.

ابراهیم شفیعی بازیگر | بیوگرافی ابراهیم شفیعی و همسرش شراره پورجلال

از بازیگران طنز مطرح کشورمان که در سال های اخیر موفق شده با درخشش در شکرستان و خنده بازار به شهرت فراوانی در نظر مردم دست پیدا کند

او از بهترین چهره های کمدی در سال‌های اخیر به شمار می‌آید که موفق شده با مجموعه خنده بازار به کارگردانی شهاب عباسی به شهرت دست یابد.

مجموعه طنز که در ایام مختلف از تلویزیون و شبکه های مختلف پخش می شود این بازیگر حالا با درخشش در سریال ناخونک و نقش سید بشیر حسینی به محبوبیت دست یافته است.

ابراهیم شفیعی بازیگر | بیوگرافی ابراهیم شفیعی و همسرش شراره پورجلال

بیوگرافی ابراهیم شفیعی

ابراهیم شفیع بازیگر و دوبلور صدا و سیما ایران در سال ۱۳۵۴ در تبریز دیده به جهان گشوده است .

تحصیلات

او دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته بازیگری می باشد.

شروع فعالیت

ابراهیم شفیعی بازیگری با آثار طنزی چون خنده بازار مشهور شد.

وی چهره هنرمندی دارد که علاوه بر بازی در فیلم و سریال ها و آثار طنز، کارنامه درخشانی نیز در زمینه دوبله دارد و صدای او را در کارتون های متنوع زیادی شنیده اید.

ابراهیم شفیعی بازیگر و مادرش

از جمله دوبله های او در زمینه کارتون میتوان به ،صدای تئودور در کارتون آلوین و سنجاب ها اشاره کرد.

صدای او را در مجموعه گربه های داریوش فرضیایی در برنامه عمو پورنگ در نقش آفرینی پیشی مانکن شنیده اید و به راحتی میتوانید توانمندی و مهارت او در زمینه هنر صدا پردازی و دوبلری حس کنید.

همسر ابراهیم شفیعی کیست؟

این هنرمند توانمند متاهل است و چند سال پیش با یکی از هنرمندان بنام شراره پورجلال وارد زندگی مشترک شده است که حاصل این ازدواج شیرین دو فرزند بنان های کسرا و کمند است.

ابراهیم شفیعی بازیگر و همسرش و عکس خانوادی ابراهیم شفیعی

کسرامهر لقب پسرش

خواننده پاپ پسرش را به اسم کسرامهر میشناسند چون پسر ایشان در موسیقی پاپ فعالیت میکند و نزد مردم با این نام شناخته میشود.

ورود به حرفه بازیگری

ابراهیم شفیعی کار بازیگری را از سال حدود ۶۹ با تئاتر در حوزه هنری در شهر تبریز با رادیو و تلویزیون شروع کرده است .
از دهه ۸۰ وارد کار دوبله شدم و به صورت جدی و رسمی شروع کرد.

ابراهيم شفيعي بازیگر و همسرش

همسر ابراهیم شفیعی کیست

شراره پورجلال هنرمند و کارگردان و کارمند صدا و سیما در سال ۱۳۵۶ متولد شده است.

تحصیلات

ابراهیم شفیعی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و چند سالی جز کارمندان صدا و سیما بوده است.

اما در حال حاضر در فرهنگستان هنر مشغول به خدمت است.

ابراهیم شفیعی بازیگر نقش سید بشیر حسینی در ناخونک

همچنین ببینید:

نحوه آشنایی با همسر

این زوج توانمند توسط استاد مشترک خود به نام دکتر حسین لالا با هم آشنا شدند.
زمانی که خانم پورجلال در زمینه برنامه ریز ی و ابراهیم. به عنوان نقش آفرین و بازیگر در تله تئاتر بودبا هم آشنا می شوند.
و شفیعی در سن 26 سالگی ازدواج میکند.

گیرم جالب ابراهیم شفیعی بازیگر

علایق

ابراهیم شفیعی میگوید: من همیشه دوست داشتم که ساز بزنم اما چون مشغول کار بازیگری و دوبله بودم فرصت نداشتم موسیقی را تعلیم ببینم .
به خاطر هنین ماشینم را فروختم و برای پسرم کسرا پیانو خریدم تا حداقل پسرم به آرزویش برسد و بتواند به عنوان نوازنده ای حرفه ای در عرصه موسیقی فعالیت کند ومن هم خوشحال شوم.

وی در خصوص بهترین اتفاق زندگیش میگوید کسرا بهترین اتفاق زندگی من بوده چون بچه اول تجربه خاص خودش را دارد و تجربه پدر شدن برای من شیرین بود و با وجود دخترم کمند این تجربه شیرین بار دیگر رقم خورد.

ابراهيم شفيعي بازیگر و خانم هوادار

شغل دوم ابراهیم شفیعی

ابراهیم شفیعی در حال حاضر به عنوان عضو انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم فعالیت میکند.
وی دارای کارنامه درخشان از دوبلری گرفته تا بازی طنز در شکرستان و محله گل بلبل و برنامه های متعدد کودک را دارد.

پیج اینستاگرام

این هنرمند در اینستاگرام نیز فعالیت دارد که میتوانید در زیر روی لینک بزنید و وارد اینستاگرام او شوید.

instagram.com/ebrahimshafieemehryarinsta

ابراهیم شفیعی بازیگر کیست؟

ایشان در کتابخانه عمو پورنگ نقش پهلوان پنبه و در محله گل و بلبل نقش ایاز (پدر عمو پورنگ) را بازی می‌کند. هرچند نقش پهلوان در محله گل و بلبل وجود دارد. بازی در سریال یادداشتهای یک زن خانه دار, به کارگردانی (مسعود کرامتی) در نقش تیمور که از شبکه ۵ سیما پخش شد.

وی در سینمایی باب اسفنجی در خشکی گوینده صدای پاتریک است.بازی در فیلم سینمایی دو دزد و دوپری به , کارگردانی حسین قناعت و در عیدانه عمو پورنگ نوروز ۹۵ نقش جدیدی رو به نام سوسن خانم , که در قالب یک عروسک کوکی هست رو ایفا کرده اند.

ابراهيم شفيعي بازیگر | بیوگرافی ابراهیم شفیعی و همسرش شراره پورجلال

بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ

بازی در برنامه کلبه عمو پورنگ از جدیدترین کارهای هنری ابراهیم شفیعی در سال ۱۴۰۰ می باشد که در نقش و کاراکتر خر ظاهر شده و گرین بسیار متفاوت و جذابی را دارد.
آثار سینمایی

شفیعی در فیلم سینمایی دو دزد و دوپری به کارگردانی حسین قناعت و در عیدانه عمو پورنگ نوروز ۹۵ نقش جدیدی را به نام سوسن خانم که در قالب یک عروسک کوکی هست رو ایفا کرد.

چهره ابراهیم شفیعی، را در خنده بازار دیده اید اما صدایش را حتما قبل از این هم شنیده بودید. کارتون های بسیار زیادی با صدای او دوبله شده است و یکی از نقش هایی که می شود به یادش آورد، تئودور در کارتون آلوین و سنجاب هاست. این بار اگر در کنار فرزندتان این کارتون را دیدید با دقت بیشتری صدای ابراهیم را گوش دهید تا متوجه شوید که او واقعا تواناست. مجموعه گربه های عمو پورنگ هم که شاهکار است و نقش پیشی مانکن جذابیت بسیار زیادی دارد. ابراهیم ۲ فرزند دارد به نام کسرا و کمند و همسرش شراره پورجلال نیز هنرمند است و مادری نمونه و مسئول.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *