اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز) برنده فینال عصر جدید +بیوگرافی

اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز) برنده فینال عصر جدید +بیوگرافی

اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز) برنده فینال عصر جدید +بیوگرافی این خانواده را در به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز) برنده فینال عصر جدید +اینستاگرام

اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز)

در فصل جدید برنامه عصر جدید که قسمت اول آن در روز شنبه 17 اسفند 98 بر روی آنتن رفت اولین شرکت کننده این مسابقه که یک خانواده 4 نفره بودند توانستند که با 4 چراغ سبز به فینال مسابقه راه پیدا کند.

دانلود این ویدئو

این خانواده که دارای یک فرزند پسر به نام علی و یک فرزند دختر به نام الما بود توانستند با یک اجرای آکروباتیک نظر داوران مسابقه را به خود جلب کرده و به آنها 4 چراغ سبز بدهند.

آنها توانستند در فینال هم به همراه گروه جوانمردان ایران زمین به دور بعدی راه پیدا کنند.

در این خانواده حرکات علی پسر خانواده بیشتر برای داوران جذاب بود و همین باعث شد که داوران آنها را تایید کنند.

اجرای خانواده حضرتی (خانواده سبز) برنده فینال عصر جدید +بیوگرافی

از دیگر نکات جالب برنامه روش زندگی کردن آنها بود که مادر خانواده میگوید فقط تغذیه سالم را استفاده میکنند و حتی از آب لوله کشی استفاده نکرده و به چشمه های اطراف کرج میروند و در آنجا آب آشامیدنی خود را تامین میکنند

در نهایت انها توانستند با استفاده از سبک زندگی جالب و سختی که داشتند نظر داوران را جلب کرده و به مرحله بعد مسابقه راه پیدا کنند.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام هیچ پیج معتبری از این خانوده یافت نشد ولی شما میتوانید به پیج عصر جدید مراجعه کنید و همه مصاحبه ها و اجراهای انها را مشاهده نمایید.

instagram.com/asrejadidtv

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *